• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2009-12-11 19:08:33 följande:
    Saga fyller också ett år snart, men man får ju fortsätta om man vill. Det är ju inte så att bara för att man passerat ettårsdagen så får man inte vara med. Men de flyttar ju båda två nu och ska även börja på dagis, precis som Linus så därför faller det sig ju naturligt att man inte är med längre. Vi var mer än välkomna på torsdag och då ska vi så klart dit, vi ska nog dit även på onsdag. Lucas och Linus var tomtenissar idag och gjorde succé där inne
    Ja jag såg det. Var inne en kortis men vart så grymt trött så jag trodde knappt jag skulle orka hem igen. Vart en sväng på Willys efter jag lämnat Molly. se täntke jag ju gå å titta på Lussetåget... men det var knappt jag orkade stå på benen... så gick hem efter en stund och la mig å sov istället.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Leos och Vincents mamma
    Saga fyller också ett år snart, men man får ju fortsätta om man vill. Det är ju inte så att bara för att man passerat ettårsdagen så får man inte vara med. Men de flyttar ju båda två nu och ska även börja på dagis, precis som Linus så därför faller det sig ju naturligt att man inte är med längre. Vi var mer än välkomna på torsdag och då ska vi så klart dit, vi ska nog dit även på onsdag.Lucas och Linus var tomtenissar idag och gjorde succé där inne
    Vi gick på Babyöppet på våran ÖF tills Vincent var nästan 15 månader fast det var upp till 12 månader De gillade oss så skarpt och det var ömsesidigt så vi fick fortsätta.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Saga fyller också ett år snart, men man får ju fortsätta om man vill. Det är ju inte så att bara för att man passerat ettårsdagen så får man inte vara med. Men de flyttar ju båda två nu och ska även börja på dagis, precis som Linus så därför faller det sig ju naturligt att man inte är med längre. Vi var mer än välkomna på torsdag och då ska vi så klart dit, vi ska nog dit även på onsdag. Lucas och Linus var tomtenissar idag och gjorde succé där inne
    Jo de ska ju flytta till T1, men de kommer nog gå kvar på Skäggetorp BVC ett tag till i alla fall så man kanske kan springa på dem emellanåt ändå. Blir tråkigt utom dem, för de är ju nästan de ända "svenskar" som går på Babysången.. sen är det bara massa konstiga ungar å deras mammor.. Nan, Ellif med mera... och då kan deras mammor bara några få ord på svenska så det är ju lagom underhållande.. När man gick förr så vart vi nästan alltid tio pers varje gång (när Molly var liten). Men alla verkar ha flyttat här ifrån Skäggetorp nu. Men men.. vi skall ju också flytta snart så jag förstår ju varför folk flyr härifrån.

Åh, måste bara få berätta!! Min älskade sambo är redan hemma, han överraskades oss alla och kom hem redan för en timme sen! Han skulle ha kommit 20.30 annars. Alla blev överlyckliga
    Barnen fick presenter och jag fick ett par superfina örhängen {#lang_emotions_heart}

• dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-11 19:15:18 följande:
    Vi gick på Babyöppet på våran ÖF tills Vincent var nästan 15 månader fast det var upp till 12 månader De gillade oss så skarpt och det var ömsesidigt så vi fick fortsätta.
    Molly gick nog på BF tills hon var runt 14-15 månader också.. mest för att hon tyckte det var så grymt roligt.. men sen insåg man ju även att hon var förstor.. för hon kunde inte sitta still en sekund.
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-11 19:15:18 följande:
    Ja men exakt, det är ju inte så att de låter folk sluta tvärt. Det säger ju sig självt.
    Vill man gå så får man. Vi fick gå hur länge vi ville med Lucas, men han hade inget utbyte av det efter ett tag så då hittade vi på andra saker istället.
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-11 19:19:02 följande:
    Åh, måste bara få berätta!! Min älskade sambo är redan hemma, han överraskades oss alla och kom hem redan för en timme sen! Han skulle ha kommit 20.30 annars. Alla blev överlyckliga Barnen fick presenter och jag fick ett par superfina örhängen
    Åh vad mysigt!
    Patrik är på julbord ikväll och jag saknar honom som en tok. Vi är inte vana att vara ifrån varandra. På gott och ont
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
    JePaLuLi skrev 2009-12-11 19:54:50 följande:
    Ja men exakt, det är ju inte så att de låter folk sluta tvärt. Det säger ju sig självt.Vill man gå så får man. Vi fick gå hur länge vi ville med Lucas, men han hade inget utbyte av det efter ett tag så då hittade vi på andra saker istället. Åh vad mysigt!Patrik är på julbord ikväll och jag saknar honom som en tok. Vi är inte vana att vara ifrån varandra. På gott och ont
    De här 4 nätterna är det längsta som vi har varit ifrån varandra nånsin, inte ens när vi bodde i olika städer så var vi ifrån varandra så här länge, så det har varit sjukt jobbigt.
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-11 19:57:52 följande:
    De här 4 nätterna är det längsta som vi har varit ifrån varandra nånsin, inte ens när vi bodde i olika städer så var vi ifrån varandra så här länge, så det har varit sjukt jobbigt.
    Håller med om att det är jobbigt att vara ifrån varandra.. det konstiga är ju docck att när de väl är tillbaka så saknar man dem inte... då kan de lika väl vara borta ett tag till. *hehe* Sambon var borta söndag-fredag förra veckan och så länge har vi nog inte varit ifrån varandra .. ja förutom innan vi träffades. Jag har varit iväg någon några dagar som mest.. men då har man ju kunnat ringa och prata med varandra.. nu hade vi noll kontakt (de rekommenderade inte detta på kursen).
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-11 19:57:52 följande:
    Det är samma för oss. Sen vi flyttade ihop har vi varit utan varandra två nätter. En natt var han på utbildning i Stockholm och en natt låg jag på BB med Linus
    När jag bodde i Eskilstuna och han i Norrköping så sov vi ihop nästan alla nätter ändå. Fördelen med att plugga och jobba skift och bra tågförbindelser 

Nä, nu blir det idol! Heja Calle!! Fast Erik lär nog vinna. Trist att de inte ser till den som utvecklats mest under resans gång...
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
  • Familjetrollet

vey någon om det är något luciatåg på centrum i helgen?här börjar man bli klar med tvätten.imorgon blir det fullt hus

ni får ha en bra kväll

Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6