• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • SmileyMalin
    JePaLuLi skrev 2009-12-12 15:50:29 följande:
    Funderar också på att tjuvstarta
    Jag vill få upp granen minst en vecka innan jul! så man hinner njuta av den ordentligt {#lang_emotions_tomte} 
    Nellie 060510 Leah 090921
  • tomcar1

Hej !
    Någon som vet var man kan hitta en vedklyv/vedkap ? Har kollat på följande hemsidor: Jula, Coop, K-rauta, Biltema. Någons om vet någon mer kedja varshemsida man kan få ett prishum kring dessa saker och var i stan mer de kan tänkas ha något av dem ?
    /tomcar1

• Familjetrollet
    tomcar1 skrev 2009-12-12 16:02:26 följande:
    Hej !Någon som vet var man kan hitta en vedklyv/vedkap ? Har kollat på följande hemsidor: Jula, Coop, K-rauta, Biltema. Någons om vet någon mer kedja varshemsida man kan få ett prishum kring dessa saker och var i stan mer de kan tänkas ha något av dem ?/tomcar1
    har kollat blocket?
  • tomcar1

Familjetrollet...jo, det har jag. Inget som passar direkt tyvärr : (

• thelifesaviour
    Hej ! Någon som vet var man kan hitta en vedklyv/vedkap ? Har kollat på följande hemsidor: Jula, Coop, K-rauta, Biltema. Någons om vet någon mer kedja varshemsida man kan få ett prishum kring dessa saker och var i stan mer de kan tänkas ha något av dem ? /tomcar1
    www.rusta.se/vedklyvar_elverktyg_elverktyg___tillbehor_c38_sc38.html
  • JePaLuLi
    SmileyMalin skrev 2009-12-12 15:53:49 följande:
    Jag vill få upp granen minst en vecka innan jul! så man hinner njuta av den ordentligt  
    Vi har alltid haft som tradition att klä den kvällen innan julafton, och efter det titta på uppesittarkväll och äta skinksmörgås. Men jag håller med, man vill ju njuta av den ordentligt Om det nu blir nåt att njuta av med en ettåring och en tvååring som antagligen kommer tycka att den är väldigt intressant
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
  • Apipoulai
    Hej !Någon som vet var man kan hitta en vedklyv/vedkap ? Har kollat på följande hemsidor: Jula, Coop, K-rauta, Biltema. Någons om vet någon mer kedja varshemsida man kan få ett prishum kring dessa saker och var i stan mer de kan tänkas ha något av dem ?/tomcar1
    Cleas Ohlsson
    www.clasohlson.se/product/category.aspx%2fved:vedklyvar%2fvedkapar&id=88162185&_path=251882;85177593;85216364;88162185&collapse=true
  • tomcar1

Tusen tack för tips ang. vedklyv. Funderar på en till maken i julklapp, men de är så dyra är det värsta : (

• Maria84
    tomcar1 skrev 2009-12-12 20:25:03 följande:
    Tusen tack för tips ang. vedklyv. Funderar på en till maken i julklapp, men de är så dyra är det värsta : (
    Vi har köpt våran vedklyv på K-rauta.
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6