Vi från Linköping! Del: 6
VINTEREDITION 2009Vi fortsätter väl att tjöta här då =)
Självklart är alla välkomna!
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442650.html
Medlemstråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442637.html
Jag håller stenhårt på Erik
Avgudar hans röst!
Mathilda sitter så gott som själv nu
korta stunder utan stöd som blir längre för var dag!
vart på ikano nu i några timmar å hon bara vägrade luta sig bakåt i vagnen, vinglade lite men föll inte
charmade alla hon fick kontakt me
by the way - Ikano på en fredagskväll va ett lyckat försök, jätte lite folk å hur lugnt å skönt som hällst!
hon håller ju även på att "krypträna" å står å juckar heeelatiden å nu har hon kommit på att när hon ligger i soffan så kan hon sätta emot med fötterna å ta fart så kommer hon upp en snabbis på knä
asgarvar å faller pladask på mage
går upp i brygga när hon ligger på rygg å skuter sig frammåt med väldans fart å backar i turbo när hon ligger på mage å skuter bak sig me händerna... man får hemta henne mitt på golvet helatiden
kanske brås hon på mor sin å går vid 9-10 månader.... ja reste mig läns möblerna när ja va nästan 7 månader...
Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-11 20:20:37 följande:
Jag tycker att Erik låter likadan i varje låt han gör, men visst är han duktig. Dock tycker jag att man ska se till den som har utvecklats mest och det har verkligen Calle gjort. Sen tycker jag att Calle verkar ha en mycket trevligare personlighet än Erik.
SmileyMalin: Såg dig idag på US, du såg kanske mej men inte kopplade när jag var vitkädd och arbetade... Sen har vi typ bara setts ett par gånger.
Skjutsade ner en man till utgången när du precis var på väg in. SUPERSNYGG vagn du har!!!
kan ju tillägga att ända sen mellanstadiet så har ja haft en stooor kärlek till kramrock, å det är just det som Erik är grym på... han sjunger ioförsig bra vilken låt han ger sig på men just det känns som hans changer å som han skulle kunna gå långt med! Men skit samma om han vinner för han kommer ju gå långt ändå
Tycker också mycket bättre om Calle. Erik ser ju verkligen ut som en överklassunge och nej, han har ingen br sångröst i mina öron. Sen ser han ju ut som värsta anorexifallet.. inget man vill att ens barn skall ha som idol direkt....