• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • kitty3465

hej linköpingsbor!

här kommer en till från denna förträfliga stad :D Har en liten grabb på 3 månader. Vi ska flytta till Tallboda 1 mars, nån som har några roliga tips på vad man kan göra för roliga grejer med sin bässing där? =) Undrar vilket bvc man tillhör när man bor där oxå?

kram från Sofie!

• JePaLuLi
    kitty3465 skrev 2009-12-12 21:34:17 följande:
    hej linköpingsbor!här kommer en till från denna förträfliga stad :D Har en liten grabb på 3 månader. Vi ska flytta till Tallboda 1 mars, nån som har några roliga tips på vad man kan göra för roliga grejer med sin bässing där? =) Undrar vilket bvc man tillhör när man bor där oxå?kram från Sofie!
    Hej och välkommen!
    Har tyvärr inga tips om Tallboda, men det finns säkert nån annan som har!
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
  • kitty3465

tack!
    vart i linköping bor du någonstans då? vi bor i hus på landet precis utanför malmslätt nu..ska bli skönt o flytta tillbaka in till stan igen =)
    vad gör ni om dagarna då? =)

• thelifesaviour
    kitty3465 skrev 2009-12-12 21:34:17 följande:
    hej linköpingsbor! här kommer en till från denna förträfliga stad :D Har en liten grabb på 3 månader. Vi ska flytta till Tallboda 1 mars, nån som har några roliga tips på vad man kan göra för roliga grejer med sin bässing där? =) Undrar vilket bvc man tillhör när man bor där oxå? kram från Sofie!
    Har heller ingen som helst koll på Tallboda, men välkommen till tråden! Jag har också en tremånaders. :)
  • kitty3465

hej life saviour ,tror jag känner igen dig från nån annan tråd!=)
    hur går det med din lille knodd? va styr ni med på dagarna? själv har ja tänkt o ta tag i min tillvaro lite efter jul hihi..kanske börja på babysim o lite sånt mys =) vart i linköping bor ni?

• thelifesaviour
    kitty3465 skrev 2009-12-12 21:51:28 följande:
    hej life saviour ,tror jag känner igen dig från nån annan tråd!=) hur går det med din lille knodd? va styr ni med på dagarna? själv har ja tänkt o ta tag i min tillvaro lite efter jul hihi..kanske börja på babysim o lite sånt mys =) vart i linköping bor ni?
    Ahaa, från vilken tråd? Känner inte igen dig, trodde jag hade koll på alla linköpingsfolk i trådarna jag var. Attans. :)

Vi umgås med min lilla mammagrupp mest. Eller med oss själva. :) Babysim har vi också tänkt, känner en tjej som är utbildad babysimslärare, vi ska bara hitta en pool. Annars blir det nog LHC-poolen vid Ekoxen tror jag och deras babysim.

Vi bor på stolplyckan, vid trädgårdsföreningen.
  • kitty3465

hmm minns inte vilken tråd det va om, tror det va en tjej från linköping som frågade nåt. tror tråden dog ut ganska direkt..

va mysigt med mammagrupp,det har dom inga här i malmslätt =)

vi kanske ska testa badet i valla annars får vi ta där vi får plats helt enkelt..hihii ja hoppas bara jag reder ut simhallsbestyren med en liten bebis, vart ska jag göra av honom när man byter om liksom? haha jaa det är mkt o tänka på när man ska ha med sig en bebis tycker jag =)

• thelifesaviour
    kitty3465 skrev 2009-12-12 22:16:15 följande:
    hmm minns inte vilken tråd det va om, tror det va en tjej från linköping som frågade nåt. tror tråden dog ut ganska direkt.. va mysigt med mammagrupp,det har dom inga här i malmslätt =) vi kanske ska testa badet i valla annars får vi ta där vi får plats helt enkelt..hihii ja hoppas bara jag reder ut simhallsbestyren med en liten bebis, vart ska jag göra av honom när man byter om liksom? haha jaa det är mkt o tänka på när man ska ha med sig en bebis tycker jag =)
    Haha, sannerligen mycket att hålla koll på! Ja, det i Valla kan jag också tänka mig. Bara hört massa tråkigt om det i simhallen dock, så det blir det inte.
  • kitty3465

okis bra tips då blir det inte i simhallen då =) kan tänka mig att det är kallt i vattnet där-

• thelifesaviour
    kitty3465 skrev 2009-12-12 22:36:13 följande:
    okis bra tips då blir det inte i simhallen då =) kan tänka mig att det är kallt i vattnet där-
    Nje, i baby/barnpoolen är det nog inte kallt, men de har tydligen miniplask samtidigt, så det är massa äldre barn där och stojar och stimmar, så det blir inte lugnt för bebisarna och babysimmet ska ju vara en lugn och mysig stund. :)
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6