Vi från Linköping! Del: 6
VINTEREDITION 2009Vi fortsätter väl att tjöta här då =)
Självklart är alla välkomna!
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442650.html
Medlemstråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442637.html
hej linköpingsbor!
här kommer en till från denna förträfliga stad :D Har en liten grabb på 3 månader. Vi ska flytta till Tallboda 1 mars, nån som har några roliga tips på vad man kan göra för roliga grejer med sin bässing där? =) Undrar vilket bvc man tillhör när man bor där oxå?
kram från Sofie!
tack!
vart i linköping bor du någonstans då? vi bor i hus på landet precis utanför malmslätt nu..ska bli skönt o flytta tillbaka in till stan igen =)
vad gör ni om dagarna då? =)
hej life saviour ,tror jag känner igen dig från nån annan tråd!=)
hur går det med din lille knodd? va styr ni med på dagarna? själv har ja tänkt o ta tag i min tillvaro lite efter jul hihi..kanske börja på babysim o lite sånt mys =) vart i linköping bor ni?
hmm minns inte vilken tråd det va om, tror det va en tjej från linköping som frågade nåt. tror tråden dog ut ganska direkt..
va mysigt med mammagrupp,det har dom inga här i malmslätt =)
vi kanske ska testa badet i valla annars får vi ta där vi får plats helt enkelt..hihii ja hoppas bara jag reder ut simhallsbestyren med en liten bebis, vart ska jag göra av honom när man byter om liksom? haha jaa det är mkt o tänka på när man ska ha med sig en bebis tycker jag =)
okis bra tips då blir det inte i simhallen då =) kan tänka mig att det är kallt i vattnet där-