Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Men det är det som är grejen, du kan inte sitta och argumentera och debattera som VÄNNER. Har du aldrig en debatt med en kompis i verkliga livet? Man behöver inte tycka lika i allt. Men man kan prata och diskutera och säga sin sida av historien. Det handlar om respekt. Men dig går det inte ens att påpeka minsta lilla grej utan att du bli vansinnig. Du har ju själv sagt att du ska ta det lugnt och inte brusa upp sådär.

Brooke skrev 2009-12-22 22:40:13 följande:
    Ja ifrågasätt du jag kan ju gå härifrån om det är så! säg bara till..
  • Bevabus

från deras make? :S tror du deras män pressar dem att gå ner i vikt?

Brooke skrev 2009-12-22 22:45:28 följande:
    Det kan man ju inte göra när man har skickat här ju.. Och nej oftast så trycker jag för fort.. Men jag tycker faktiskt många kända personer tränar alldeles för hårt. Men jag tror dem får mkt press från deras make, det är dem som sätter i högsta växeln ÅT dem.. Det skulle jag aldrig tillåta om jag vore dem..
  • Bevabus

Hahahaha nej jag märker det
    Men du måste ju bli illa tvungen att diskutera nån gång! Du diskuterar ju när du vloggar t.ex.! Att diskutera är en del av livet. Get used to it

Brooke skrev 2009-12-22 22:46:32 följande:
    Nej jag diskuterar aldrig (nästan) med mina vänner är inte den personen som diskuterar om saker och ting.
  • Bevabus

var det inte managern nyss?
    och inte tror jag Seal pressar Heidi att banta...som ett exempel...vissa gör det säkert...men jag tror det är långt ifrån alla...

Brooke skrev 2009-12-22 22:46:53 följande:
    Ja det tror jag
  • Bevabus

Nej du är inte ensam, jag gör det också särskilt när jag hade OCD, då blev det flera gånger haha

Ogabinne skrev 2009-12-22 22:48:00 följande:
    Gör man inte? Det gör jag, och de flesta andra också tror jag. Skriver, läser igenom, sen postar... Men jag kanske är ensam.
  • Bevabus

Vi är en grupp allihopa, men det du måste förstå är ju att det jättesvårt att veta vart man har dig när du hela tiden ändrar dig. Det är okej att stå för det man sa ifrån början även fast alla tycker olika vi vill bara att du ska få bättre självförtroende att stå för det du tycker. Men när du hela tiden blir sur istället när vi försöker ge dig en knuff i rätt riktning, då blir det bara svårt.

Brooke skrev 2009-12-22 22:51:50 följande:
    Men det känns oxå som att ni alla är emot mig, att ni är en grupp och jag är utanför. Så det känns oxå som att jag behöver försvara mig ännu mer för att ni är en grupp för ni nästan skäller på mig för att jag inte kan hålla mina åsikter, och det kan jag väl hålla med om. Men många tittar snett på mig när jag säger min åsikt och det känns som om ni oxå gör det. Så känner mej utanför.. =( Ingen ursäkt att brusa upp mig men jag ska försöka bättra mig får väl bli mitt nyårslöfte..
  • Bevabus

och det är ju på skärmen som allt står

Brooke skrev 2009-12-22 22:53:34 följande:
    Men det är dä att jag tittar på skärmen hela tiden då jag skriver.
  • Bevabus

Obsessive Compulsive Disorder, tvångstankar

Brooke skrev 2009-12-22 22:54:12 följande:
    OCD? vad är de?
  • Bevabus

Alltså...suck

Brooke skrev 2009-12-22 22:57:31 följande:
    Jag har bra självförtroende, men ursäkta att jag ändrar åsikt ska inte upprepas nu drar jag härifrån för jag är trött. GOnatt
  • Bevabus

Japp.....tvångstankarna var en vana som jag bröt
    För 1½ år sedan nu...hade lidit av dem i fyra år, plus en depression.

Brooke skrev 2009-12-22 22:59:08 följande:
    aha =( Du har fått bort dem nu antar jag?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael