Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Fast jag tror inte hon har svält bort sin mage, hon har bara tur att med lite träning att få bort magen väldigt fort. Hon är så naturligt vacker hon har ju gått ner jättefort med sina förra graviditeter också. Hon verkar vara en väldigt sund människa
    Men två veckor är ju att ta i lite också...men hon gick ju bara en gång och hade en klänning på sig med ett tjockt tygstycke över magen, så hon är ju inte pinnsmal ännu.

BooBoo skrev 2009-12-22 21:10:23 följande:
    Har ET vart i farten nu igen? Två veckor.. herre!! Fattar inte varför dom promt ska svälta sig o träna bort sin mage så fort
  • Bevabus

dem är såå söta

BooBoo skrev 2009-12-22 21:11:16 följande:
    Heidi o Seal såg jag på oprah. Fan vad jag bölade
  • Bevabus

Har jag ju redan gjort, 5 gånger

Brooke skrev 2009-12-22 21:16:19 följande:
    haha men Bevvan vad har du inte berättat?
  • Bevabus

Klart att hon tränar, men det finns inget som säger att hon tränar som en idiot. Vart har du fått det ifrån?

Brooke skrev 2009-12-22 21:21:49 följande:
    Hon tränar som en jävla idiot..
  • Bevabus

Ja jösses, vissa blir ju besatta av det där...
    Men Heidi vet jag iaf aldrig skulle svälta sig själv, hon sätter sitt välmående först Hon skulle ju bara vara med i showen om hon kände sig kry nog efter förlossningen, annars så hade hon ju "bara" varit programledare som vanligt.

Ja du är naturligt vacker!

BooBoo skrev 2009-12-22 21:22:11 följande:
    Man har ju läst om de kändisar som skaffar PT och äter strikt efter att dom fått barn. Jag förstår inte hur dom orkar. Två veckor efter mina kottar så har jag degklump kvar och är fortfarande ganska rund i ansikte o så. Jag är oxo nyttig, promenerar mkt o så. AMMAR. Men fan Degklumpne är kvar än.Jag är oxo naturligt vacker. Sådeså
  • Bevabus

Jaa
    Fast jag skulle inte orka gifta mig en gång per år som dem gör haha det räcker väl med att åka iväg på semester en gång per år i så fall....

BooBoo skrev 2009-12-22 21:22:43 följande:
    Det är dom verklgen. O deras barn. Så himlans söta
  • Bevabus

"*suck"...va fan har du fått på hjärnan nu då Kiki?" - Viktor

BooBoo skrev 2009-12-22 21:40:15 följande:
    Haha!! Ja just ja.. Det gör dom ja. Så romantisktSka föreslå det till Viktor
  • Bevabus

hon är så himla skön rolig humor!

BooBoo skrev 2009-12-22 21:41:29 följande:
    Ja Hedi verkar reko En dag i hennes skor så man lär sig nåt kankse vore nåt
  • Bevabus

oink oink

BooBoo skrev 2009-12-22 21:42:11 följande:
    Nä godnatt hörrni Nöff nöff!
  • Bevabus

Så bara för att vissa tränar sjukt mycket så gör Heidi det?

Brooke skrev 2009-12-22 21:49:44 följande:
    Många tränar sjukt mkt när dem har varit gravida.. :S Men alla kanske inte göra det men många gör det..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael