Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

drick varm choklad

Brooke skrev 2009-12-22 23:06:32 följande:
    Bevan har du smittat mig med din halsont? :( känner lite svida =(
  • Bevabus

JAG VILL VETA!! JAG VILL VETA!! VAD HÄNDE MED SIGGES KUSIN??

Ogabinne skrev 2009-12-22 23:09:25 följande:
    Nu så...Det var ngt jag skulle skriva, men jag glömde det under de 10 stegen det tog från mig att gå hit... så jag skriver inget. Eller ni kanske vill veta om min dammråtta sigge? Jag har en rolig historia om hans kusin.
  • Bevabus

Men åh så sorgligt jag tror jag kände hans morbror, han bodde med oss när vi hade villan...han fick inte följa med oss till lägenheten. Fanns redan tillräckligt med dammråttor här. Hoppas han har det bra.

Ogabinne skrev 2009-12-22 23:12:37 följande:
    Jo, det var så här. Sigge fick ett samtal från sin moster för någon dag sedan. Han var alldeles uppskärrad så jag fick verkligen locka fram vad som hänt. Det visade sig att hans kusin blivit uppäten av en trasig tvättmaskin som någons pappas jobbarkompis ska komma och laga så därför måste han sätta väckarklockan jättetidigt och han blev ledsen för han ville se så många filmer först. Så tragiskt. Så ung!
  • Bevabus

Hon har väl bullarna fulla med ungar nu, hur ska hon hitta tillräckligt med många dammkorn att ta hand om alla? Näe du...det här kommer inte att gå...

Ogabinne skrev 2009-12-22 23:15:25 följande:
    Tänk på Sigges kusins fru som nu blir ensam med 118 dammråtteungar över jul... Det blir inte lätt att hålla alla från dammsugaren i julstöket.
  • Bevabus

Jaa! Du har hört talas om Herr Arne alltså? Åh vilken go karl han var, jag saknar honom. Undrar vart han bor nu..

Ogabinne skrev 2009-12-22 23:16:23 följande:
    Det var säkert han! Var han vit och grå och fluffig? Det måste varit han!
  • Bevabus

Men har han gjort något? Lyft något tungt?
    Det går ju att behandla, så han bör ju gå till en kiropraktor.

Brooke skrev 2009-12-22 23:18:48 följande:
    Oh jag fick veta att min bror har jätteont i ryggen, mamma kan tro att det är ryggskott 26 bast :(
  • Bevabus

gör gärna det, hör av dig när du pratat med katterna! jag vill ju helst inte att dem ska leka med honom..

Ogabinne skrev 2009-12-22 23:22:32 följande:
    Ja du... man känner ju att man verkligen vill hjälpa till, man ska hjälpa om man kan tycker jag... Men jag vet inte om vi har plats... 2 katter vettu, mycket dammråttor... måste rådfråga sigge, han kanske vet.
  • Bevabus

häftigt! där finns det nog många jobb för dem med stake och som kan vara social!

Ogabinne skrev 2009-12-22 23:23:50 följande:
    Aaaarne, så var det ju!!! Ja drog söderut. Ville ifrån kylan... och alla dammsugare.
    Ogabinne skrev 2009-12-22 23:25:13 följande:
    tror han startade eget företag... mjölkprodukter tror jag det var... messmörbranchen.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael