Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Nej det vet jag inte. Men du sa "hon tränar som en jävla idiot". Medan jag sa "hon VERKAR vara en sund människa". Och det jag senare skrev om hennes välmående är utifrån det jag har sett om henne i intervjuer där hon pratar om sin hälsa.
    Så det är ju inte "skitsamma" om du pratar så om folk utan att veta vad du säger...
    Det är såna rykten som får kändisars liv att falla samman efter för mycket press....

Brooke skrev 2009-12-22 21:54:37 följande:
    Nej Men du vet ju inte heller det. skit samma.. Men hon är sjukt vacker den kvinnan är avis..
  • Bevabus

Nu blir du sådär sur igen när man bara ifrågasätter något du sagt varför??
    Det finns ju inget skäl att bli sur. Du vill bara avsluta konversationerna istället för att komma på ett bra argument till att slå det jag sa. Man behöver inte bli ovänner bara för att man debatterar!

Brooke skrev 2009-12-22 22:05:12 följande:
    Men ursäkt mej då.. Ska inte yttra mig
  • Bevabus

Nej nu säger du bara det du sa efteråt...du säger inte det du sa först.
    Du var ju väldigt tydlig när du pratade om Heidi och sa att HON tränade som en jävla idiot. Det finns inte så mycket att uttrycka fel där..

Brooke skrev 2009-12-22 22:11:23 följande:
    Jag försöker inte vinna något. Men jag sa väl det på fel sätt, men många tränar riktigt hårt för att få bort kulan på magen som dem haft i 9 månader. Det är bara det jag menar.. Förlåt att jag sa det på fel sätt.
  • Bevabus

Jag förstår att du ändrar dig mycket det är vad jag förstår

Brooke skrev 2009-12-22 22:18:46 följande:
    Men herregud ge dig.. Jag brukar yttrycka mig fel när jag SKRIVER.. Men ingen förstår det. NU går jag gonatt. Tänker inte sitta och småbråka en skit sak..Vi hörs i morgon.. Ha de
  • Bevabus

Jo både av drogerna och aneroxian, det ger ju jättemycket press på hjärtat

Brooke skrev 2009-12-22 22:20:30 följande:
    Joo men dem vet inte vad som orsakade hjärtstilleståndet, man brukar väl inte få ett hjärtstillestånd av anoerixa? :S fast iofs det är väl så att hjärtat inte orkar med om man är för mager, och Brittany var väldigt smal =( Usch det är hemskt att hon dog fyra dar innan jul =( Kul jul hennes anhöriga får :( Nej nu ska jag göra annat.. Måste ta bort alla saker på min säng :S
  • Bevabus

Aa precis, men hon var ju så mager den sista tiden så jag kan inte tänka mig att det är nåt annat :/ maken är tydligen involverad i droger också, så han har mycket troligen påverkat henne att ta det..

Ogabinne skrev 2009-12-22 22:21:13 följande:
    Obduktionen tyder på det men det är inte hennes fastställda dödsorsak. Läste att de skulle vänta på toxblablaproverna först för att se vad hon hade i blodet, för tt fastställa vad som fick hennes hjärta att stanna. Hjärnprover och prover på andra kroppsdelar skulle också göras innan dödsorsaken skulle fastställas..
  • Bevabus

Tänker du inte när du skriver?? haha oj det var ju inte så bra, du MÅSTE ju tänka för att få ut bokstäverna..din hjärna jobbar ju på det viset. Precis som min gör..

Brooke skrev 2009-12-22 22:21:14 följande:
    Men sluta! Jag tänker inte när jag skriver ibland, och då kan orden komma fel.
  • Bevabus

VAD sårar dig?
    Att vi vill kunna ha enkla debatter med dig utan att du blir helt vansinnig på oss?
    Eller att så fort vi säger något annorlunda än dig så ändrar du dig till våra åsikter?
    Stå för det du tycker och säger. Ingen kommer tycka illa om dig pga det!

Brooke skrev 2009-12-22 22:26:55 följande:
    Jag skriver men jag tänker inte på VAD jag skriver förrens jag ser vad jag har skrivit och då ser jag att jag skrivit helt tokigt. Och hinner inte omformulera mig innan någon skrivit något.. Punkt slut. Sluta med detta det sårar mig..
  • Bevabus

There you go men det sa du ju inte förrän efter vi andra hade sagt det...
    Det är det jag ifrågasätter.

Brooke skrev 2009-12-22 22:32:50 följande:
    Många kändisar vill få bort sina gravida magar FORT, och tränar sjukt hårt och väldigt många timmar. Och hon gör det säkert oxå.. That's IT
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael