-
Det har jag inget minne avBrooke skrev 2010-01-04 21:39:39 följande:ja just dä.. nu minns jag.. Men sa inte du att du ville ha den tavlan som jag snackar om? -
Go nattBooBoo skrev 2010-01-04 22:03:14 följande:Godnatt pullor! -
Varför fortsätter man att ljuga när man vet att folk kommit på en för länge sen?
Barnens pappa ska komma och träffa ungarna idag, men jag tror inte att han kommer. Men det visste jag redan att han skulle hitta på undanflykter.
Han skickade ett sms om i söndags om att han hade kunnat igår, men då skulle han till e-tuna och prata med nån läkare om operation av bisköldkörtlarna.
Who cares tänkte jag när jag fick det smset
Jag skickade igår ikväll och undrade när han skulle dyka upp idag så man visste det. Då skriver han idag att han måste till vuxen psyk först, han skulle haft möte där igår men läkaren var sjuk....
Jaha, hur ska han ha det? Han kunde ju hålla sig till samma story om han ska ljuga.... -
Nej jag säger aldrig det i förväg för jag vet att han ställer in det på morron samma dag som han skulle komma.Bevabus skrev 2010-01-05 09:29:13 följande:Så tråkigt att barnen får lida för att han är oansvarig dem vill väl bara ha en fin dag tillsammans med sin pappa.Fast du kanske inte har sagt än att han funderar på att komma?
Jag har tom åkt och hämtat honom nån gång för att han försökte skylla på att han skulle till arbetsförmedlingen.... Så den ggr träffade dom honom typ 2 timmar sen gick han till "arbetsförmedlingen".
Där vet jag att han dessutom aldrig dök upp eftersom min moster och kusin var där då och dom såg inte till honom
.
Sen vet dom inte att han är deras pappa. Dom visar inget intresse alls av honom när man väl träffar honom när nån råkar fylla år. Knappt då ens.
Tror det är 1 år sen dom träffade honom sist.
Tobias blir ju tex snart 4 år, men jag tror inte att han dyker upp då. Han kom inte när dom fylde förra året iaf. -
Inte jag heller.Bevabus skrev 2010-01-05 09:37:48 följande:Jag fattar inte hur man kan bete sig så emot sina egna barn.... Det är ju helt ofattbart.
Leah var 6 månader när han såg henne första gången. Brydde sig inte ens om att komma upp till bb fast han enligt barnens farmor och farfar befann sig på sjukan då.
När faderskapet skulle skrivas på höll det på att gå till rättsak för att han inte dök upp på dom tider han fick hemskickade.
Leah har han oxå bara firat en ggr.
Minns en gång när vi var och skulle fira nån som fyllde hos barnens farmor och farfar och Leah var jätte förkyld och snoret rann. Nån bad honom hämta papper så man kunde torka hennes näsa. Han svarade det kan Elin göra :-/.
Tobias första födelsedag sket han i för att han fick en ny son dagen innan.
Tror han firade Tobias när han fyllde 2 år men sen iget mera.
Träffade honom med barnens farmor när brorsan och barnens ena farbror spelade innebandy, hon stannade och pratade med oss. men barnens pappa gick iväg en bit och började ringa istället. När han hade pratat klart gick han iväg. Utan att ens ha tittat på sina barn eller pratat med dom.
Hade jag vetat hur han var, om han inte hade ljugit så jäkla bra, då hade jag ALDRIG haft nåra barn med honom. Jag hade inte ens lämnat killen jag var förlovad med och bodde ihop med.
Han ljög om att han tex inte fick träffa sin dotter, han hade ett par sen tidigare när jag träffade honom. Men nu vet jag ju att han skiter i henne oxå...
Aldrig träffat en människa som ljuger så bra att man inte kan veta att personen ljuger. -
adios....Bevabus skrev 2010-01-05 09:45:21 följande:nu beger jag mig till körskolan, adios -
Vart lite galet ser jag. Han hade ett par sen tidigare. Ska stå han hade ett barn sen tidigare.....mona83 skrev 2010-01-05 09:51:46 följande:Han ljög om att han tex inte fick träffa sin dotter, han hade ett par sen tidigare när jag träffade honom. Men nu vet jag ju att han skiter i henne oxå...Aldrig träffat en människa som ljuger så bra att man inte kan veta att personen ljuger. -
Tror ni att barnen träffade honom idag? Nepp, han skulle "träffa" sin vuxen psyk läkare. Så frågade han om vi kunde ses i helgen i stället.
Men jag skrev att i helgen är jag inte hemma, ska vara barnledig.
Han bara men vi kan ju höras tors ellerv fredag.
Kan vi väl göra tyckte jag.
Han bara ska du eller jag höra av sig
Svarade honom att vill han träffa sina barn så får han höra av sig för jag träffar barnen varje dag.
Fick till svar att jag inte behövde låta så kort mot honom.
Och vet ni vad, efter det sms sket jag i honom
-
Nu har jag bokat biljett till Killer Queen... Iaf en konsert som blir av

-
Han skyller på att han är självmordsbenägen. Men det är bara det att han att han skyller på alla andra.Bevabus skrev 2010-01-05 17:18:06 följande:Han måste vara väldigt sjuk i huvudet så ofta som han går till psykläkaren haha inte ens jag gick dit så ofta när jag hade tvångstankar
Konfronterar man honom ja då är den ens fel om han tex hoppar framför tåget. Det har han försökt med mig, men jag sa det att hoppar du framför tåget är det ditt beslut inte mitt och inget jag kommer ha på mitt samvete.