Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

haha jösses, jag undrar hur jag kommer se ut efter att ha fått barn...jag tror inte jag kommer ha lika stor tur med en vacker kropp som Heidi

BooBoo skrev 2009-12-23 11:09:43 följande:
    Well.. 8 veckor låter med rimligt. Jag brukar oxo vara ganksa snygg då *harkel harkel* haha! 21 kg.. Ja jävlar. Det var en del ..
  • Bevabus

haha

jag är ju väldigt lik Peaches Geldof som jag berättat förut, men hon är sådär medelfin tycker jag, så henne kan jag liksom acceptera känner jag

BooBoo skrev 2009-12-23 11:11:48 följande:
    Säger Viktor att jag är lik nån celeb så går jag i taket. Bokstavligt talat. Så han håller sin trut nu Enda som jag blidde glad över var Uma. Tycker hon är cool Men säger en vän nåt så bryr jag mig inte nämnvärt.. Klart att daddio tycker du är perfekt Mina barn är oxo perfekta
  • Bevabus

ja fy fan...

BooBoo skrev 2009-12-23 11:12:46 följande:
    Fäääääärdig!!Modeller, snorkråkor, blod, dammråttor.. Ja! Intressant natt ni hade Ska hoppa in i dusch nu. Jag luktar rutten banan. Känner ni lukten?
  • Bevabus

Fick just sms av James och han sa att vi fick ta med vem vi ville, så du får jättegärna hänga med! :D
    Då har jag nån att sitta bredvid också, för jag känner inte alla som ska gå så jättebra

2 Januari runt kl 18....är du intresserad?

BooBoo skrev 2009-12-23 12:17:39 följande:
    For real ... Oooooow
  • Bevabus

haha aa hon ja, hon var betydligt snyggare än mig tyckte jag

BooBoo skrev 2009-12-23 12:20:42 följande:
    Ja just ja. Du visade ju en bild. Ni var rätt lika Iaf på den bild jag såg.Och sen tyckte ju Vikke du var lik den där tjejen i .. Va fan hette den nu då. Lesbian serien. Minns du? .-D
  • Bevabus

Jag hörde med henne nu och hon kan hänga med hon tar med sin pojkvän också

BooBoo skrev 2009-12-23 18:27:00 följande:
    Men men.. Din bästaste polare då?   Jag är ju bara bästaste polaren här inne haha!! En tisdag.. Hm. Jag vågar inte säga nåt nu Vet inte alls hur mitt schema kommer se ut. Förmodligen slutar jag 16 om dagarna. MEN.. Om Vikke slutar 20 den dan så lär jag hem o hämta hem barn o så.. Oh vad mkt jidder det blev nu
  • Bevabus

when I'm awfully low, and the world is cold, I will feel a glow...just thinking of you....

BooBoo skrev 2009-12-23 18:33:46 följande:
    Great Bio funkar bäst för mig på en helg.. Some day Bevan.. Some day
  • Bevabus

men usch va tragiskt att dem ska begrava brittany murphy på julafton..jag hade personligen inte kunnat välja den dagen att begrava någon...

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael