All we want for Christmas is Michael
pirates 3
pirates 3
Go morron...
Jag ska se Avatar den 2:a Januari!! Yaaay!
Alla som har sett den har avgudat den och inatt så bjöd en vän (Kiki, han vi träffade på bion
) med mig att gå och se den. Han ska samla ihop ett stort gäng
woho! Blir kul! Det blir en massa dansfolk såklart haha
tråkigt att äta frukost idag..
näe brödet är bara torrt och tråkigt ![]()
Kan man tänka sig, idag står det i Aftonbladet om hur Heidi Klum blev smal igen till modeshowen som var 2006 (då var det alltså inte två veckor efter födseln, utan åtta).
Jag tycker det låter väldigt nyttigt. Låter inte som att hon tränade som en jävla idiot. En gång per dag är inte så farligt om man håller sig till en timme. Och hon åt bara nyttig mat. Men jag tror inte hon tränade mycket alls inför den som var nu senast. Hon var fortfarande rund, det syntes under tyget. Att träna efter bara två veckor är livsfarligt och det skulle hon inte utsätta sig själv för. Jag tror hon bara åt nyttigt under de veckorna
"Heidi Klum åt ?lean, grean och clean?
Heidi Klum lät inte en graviditet stoppa henne från att delta i Victoria Secreta avklädda visningar. Hösten 2006 hade Heidi knappt avslutat sin sista krystningsvärk med sonen Johan förrän det var dags att kliva upp på catwalken igen. För att trimma kroppen på rekordtid vände hon sig till sin personlige tränare David Kirsch som genom dagliga träningspass och mottot att bara äta ? lean, clean and green? lyckades Heidi träna bort 21 graviditetskilon. 8 veckor senare var Heidi uppe på podiet i en utmanande strassbikini."
det kommer du att få
trust me bitch ![]()
varför då?? hahah
hon är ju så snygg så man svimmar!
mm
blä på dom
Jo det är sant faktiskt..när någon överdriver hur fin man är och man vet att det inte är så..
Fast det beror ju lite på vem som säger det också. Min pappa tycker ju jag är näst intill perfekt bara för att jag är hans "lilla flicka" ![]()
Du är välkommen att hänga med
(på riktigt alltså
)