Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-01-23 10:04:14 följande:
    Right on Jag o Vikke kallas oss Kiwi, haha.. Eller jag kallar oss det KiVi .. U get it.. uh uh uh? hahahaha
    Aaaah, cleveeer!!!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-23 10:05:12 följande:
    Vill ni veta hur barn blir till.. Enligt Ville.. Jo ni.. Om man äter massvis med choklad så blir magen stor. Poff! Så flyttar en bebis in
    Oj... jag visste inte det.... hej o hå va ungar jag väntar!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-23 10:24:04 följande:
    en hel arme
    Storebror här har en ber banal förklaring. Man öppnar upp magen och stoppar in barnet, sen stänger man igen.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-23 10:40:03 följande:
    Jag grinade i slutet när dom visade sängen
    Ja, det var lite väl tyckte jag också... när man vet vad som hänt i den sängen.
  • Ogabinne

Akta er så ni inte får fyrkantiga ögon så som ni sitter fastklistrade här.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-23 19:10:50 följande:
    fastklistrade my ass   haha... Har ju vart borta.. halva dan   ..
    Haha det jag menade ju... Dumbass! {#lang_emotions_kiss}
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-23 21:01:54 följande:
    Nu.. chips, dip o läsk.. Sarah göder mig So long!
    Du är en liten räka, det tycker jag att hon gör rätt i.
  • Ogabinne

Bev, har du lust o hoppa in på msn? Eller du kanske inte kan se tvn o datorn samtidigt?

• Ogabinne

Visst är det så att när man startat en ny behandling för sitt ansikte att finnar o pormaskar kommer upp allihopa på en gång som legat under... visst är det så?? Gah, jag ser förjävlig ut. Tredje dagen på min nya behandling och stora klungor av småfinnar o svarta prickar har bombarderat min haka och tinningar.

• Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-23 21:52:51 följande:
    Jodå vi hittade 2 tröjor och ett par byxor, 185 kr gick det på tillsammans och byxornas ord.pris var 249 kr...Var tydligen halva reapriset på halva reapriset på cubus nu. Så önskade att man hade haft mera pengar att handla för. Hade man kunnat handla lite i nästa stlk och lagt undan .
    Det där är riktigt smart. Jag tänkte faktiskt vara lika smart. I förgår tog storebror sönder sin overall på dagis, o jag hittade ett skidset i grått och vitt på maxi för halva reapriset, ynka 129 kronor. Tänkte faktiskt åka ner på måndag och se om de finns i en storlek större än killarna har nu och isf köpa varsett sett till nästa vinter. 260 spänn för varset set vinterkläder är ju löjligt billigt.

I november tror jag det var köpte jag varsen vårjacka och mössa från villervalla för något på 400 kronor med frakten. Ord pris strax över 1000 kronor. Såna klipp älskar jag.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael