Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Kommer de ens visa det i sverige? o funkar vilka 3D glassögon som helst?

• Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-22 07:43:12 följande:
    Men vilken jävla kärring, hon må ha läst moonwalk men fattade hon vad hon läste för nått? Hon har nog läst den dåliga svenska moonwalk... www.aftonbladet.se/kultur/article6350296.ab
    Vad hände, den skickade innan jag hann skriva.

Skulle skriva att vad är det för jävla idiot, har hon ens LÄST boken!?
    Vid "Han var en svart man som ville se ut som en vit kvinna" slutade jag läsa. Blir illamående, vilket svin.
  • Ogabinne

God kväll i stugan...

Om jag skriver i adressfältet All we want for christmas is michael och trycker enter kommer jag direkt in på denna tråden. För den som vill anteckna.

• Ogabinne

God morgon flickor!

Boo, man kan inte säga god morgon klockan 2, när somnade du igår egentligen?

Idag skiner sooooooolen här! Så najs!!

• Ogabinne

Boo: Hope for Haiti måste ju vara den. Den sänds 21-23.05 på MTV idag.

• Ogabinne

I morgon kl 11.40 på sexan visar dom Inside the Michael Jackson mansion - Never can say good bye igen..

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-23 08:36:28 följande:
    kiwi är farligt, hahahaha!!Ärå.. det är gott.. Men äter man för mkt kan man få blåsor.. Och likaså om man hackar för många, till en fruktsallad t e x så kan man få blåsor på händerna. De har jag minsann fått lära mig i skolan
    Kiwi är den nyttigaste frukten. En kiwi innehåller mycket mer c-vitamin än en apelsin tex, och kärnorna i kiwin innehåller massa antioxidanter som kan skydda mot hemska sjukdommar. Mera kiwi åt folket!
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-23 09:53:01 följande:
    Ska man våga kolla på den? Vill minnas att man grinade som en tok sist
    Jag minns att jag var väldigt besviken på den dokumentären. Den sändes ju på hans födelsedag, så jag trodde den skulle vara en slags hyllning till honom. Ist pratade de bara om vad allt kostade...
  • Ogabinne

Vet inte varför de tyckte att "Never can say good bye" var ett bra namn på den dokumentären.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael