selmv skrev 2009-12-04 20:15:24 följande:
Anonym- jag äter också lanzo för magkatarr, jag har inte så mycket svidningar längre men mitt onda på höger sida av ryggen (ungefär i mittenhöjd) och min konstiga känsla under höger revben är kvar. Vet inte vad jag ska göra har verkligen försökt tänka ut vad det kan vara. Är så trött på detta nu.Det känns som att ngt trycker under höger revben, både framåt och bakåt.Och ibland känns det som att en "kula" hoppar till el knuta som är spänd och "knäpper till" vid vissa rörelser. Jättekonstigt att förklara , jag känner mig också väldigt spänd i ryggmusklerna.Kan det vara att ngt trycker på dem och spänner dem
el.Om det nu är IBS så undrar jag varför jag får mer ont direkt när jag äter, och varför det trycker ut i ryggen så mycket och varför den då är konstant min tryckande, molande känsla.Har hört att man kan få väldigt ont i ryggen av gallan därför hoppas jag att de ska hitta ngt där på måndag när jag ska göra ett nytt ultraljud där.Vill bara få ett svar på detta nu har gått med denna konstanta molande, tryckande känslan i ett år nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har oxå ett tryck i ryggen. Och jag VET att jag har spända ryggmuskler på just höger sida pga att jag har gått lite snett i nja...ca 6-7 år....
Mina muskler i midjan på höger sida är alldeles för korta.Och det är för att jag belastar fel.
Men jag har,och gör fortfarande,ju gjort de för att min njure varit rörlig.Jag tror iofs att den fortfarande är det!!!
Lutat mej lite åt höger sida för att ag har/haft så ont.Försöker tänka på att gå "rakt" men det är svårt....
Hoppas det löser sej för dej.
Kram