• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • emme 86
    lovelyangel82 skrev 2009-12-12 18:05:11 följande:
    emme 86 skrev 2009-12-12 17:45:41 följande:
    ÅÅH.. SÅ BRA.. du kommer möjligtvis inte ihåg vad de kostade??
    Nä ja kollade inte det faktist, såg bara att dom låg där eftersom att jag ville ha hjulskydd till min vagn men dom var slut.
    Men den ligger nog kring 180kr kan jag tänka mig.
  • AochJsMamma
    lovelyangel82 skrev 2009-12-12 18:05:11 följande:
    emme 86 skrev 2009-12-12 17:45:41 följande:
    ÅÅH.. SÅ BRA.. du kommer möjligtvis inte ihåg vad de kostade??
    129 kr har jag för mig att jag läst här innan
  • ramone1
    Ananaspaj skrev 2009-12-11 23:04:20 följande:
    För mig räcker det nog inte. En vanlig runda på Gekås, nä som...det kostar ALLTID 5000 att kliva ut från Gekås... Det är faktiskt väldigt sällan kö in i varuhuset..så tisdag är nog ingen fara. Kom en kvart efter de öppnat så är köerna borta oavsett..
    5000 vilken dröm, pga sambo å pengar så får ja alltid begränsa mig lite ja menar tänka extra på vad jag tar, det är alltid nåt jag vill ha som jag inte köper, alla kläder som jag provat å passar får ja alltid välja utav vilka ja vill ha allra mest, men man måste inte va 100 på allt heller. har aldrig handlat för mer än 3000 kronor, vilken dröm å ha mycket mer pengar å köpa precis vad jag vill ha.
  • Teso

Dom gånger jag har varit där så har de aldrig kostat mer än 3000:- o då har jag tagit en hel del som jag från början inte skulle ha =)

• 84Johanna

jag var där i onsdags och det kostade 3200 att lösa ut vagnen...och då höll jag mig ändå till saker jag verkligen behövde

• Tania

ojojoj, nyss hemkommen från Ullared. Jag bor i Västerås men åkte från Köping med Palm&Gyll. Helt underbara chaffisar och det kostade endast 290kr inkl lite frukost.

Jag fick med mig en hel del trots en stor rensning innan utgång genom kassan. Summan hamnade på 3500kr men då var det några "beställningsvaror" med på det också.

Det var första gången för mig och det gav så klart mersmak.

Vi kom dit strax innan åtta och det var ingen kö in och ingen kö i kassorna när jag skulle betala strax innan kl ett.

Men däremot var det mycket folk vid leksakerna.

Jag är sjukt nöjd.

• AochJsMamma
    Tania skrev 2009-12-12 22:30:30 följande:
    ojojoj, nyss hemkommen från Ullared. Jag bor i Västerås men åkte från Köping med Palm&Gyll. Helt underbara chaffisar och det kostade endast 290kr inkl lite frukost.Jag fick med mig en hel del trots en stor rensning innan utgång genom kassan. Summan hamnade på 3500kr men då var det några "beställningsvaror" med på det också.Det var första gången för mig och det gav så klart mersmak.Vi kom dit strax innan åtta och det var ingen kö in och ingen kö i kassorna när jag skulle betala strax innan kl ett.Men däremot var det mycket folk vid leksakerna.Jag är sjukt nöjd.
    vad kul att du kom iväg och att du är nöjd med dagen!! Gjord edu nåt megafynd/kap?
Svar på tråden Gekås vol 13