• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • dosed

Hej, jag ska till gekås på lördag men funderar lite på vilken tid vi ska åka dit.. Är gravid i v29 så att stå länge i kö för att komma in känns inte så kul. Vi bor ca 1tim bort så det spelar ingen roll vilken tid vi åker dit egentligen.. vill bara ha så lite kö som möjligt helst ingen kö

Någon som vet vilken tid som är bäst en lördag??

• EnilemmE

Nån som har koll på vad för åkpåsar de har just nu??! (Fleece)

♥ LOVA & STINA ♥
  • Kicki82

Hej hej!
    Vi ska till Gekås den 23dec och jag hoppas på lite folk :)

Måste fråga er flitiga besökare om jag vågar vänta med följande och om ni har ett hum om pris (dyrt/billigt):

Lundby dockhus?
    Littlest petshop?
    Ben 10 prylar?
    Lego?
    Tomtemask/dräkt?

Speciellt tomtedräkten känns tveksamt om jag vågar vänta med, vill ju inte att grannen ska komma som han är ;)

• Fridayyy

Någon som kan uttala sig om mellandagarna? Eller tror ni att det kommer vara mycket mindre i januari? Nu menar jag om det är mycket folk eller inte.

• AAEV
    Fridayyy skrev 2009-12-14 22:25:03 följande:
    Någon som kan uttala sig om mellandagarna? Eller tror ni att det kommer vara mycket mindre i januari? Nu menar jag om det är mycket folk eller inte.
    Jag var där på annandagen förra året och då var det inte mkt folk :)
  • menta

Vinteroverall till 5 åring. Finns det någon bra sådan på Gekås eller är de bara skit. Vad kostar dem? Någon som har koll??

• Tania
    dosed skrev 2009-12-14 20:43:58 följande:
    Hej, jag ska till gekås på lördag men funderar lite på vilken tid vi ska åka dit.. Är gravid i v29 så att stå länge i kö för att komma in känns inte så kul. Vi bor ca 1tim bort så det spelar ingen roll vilken tid vi åker dit egentligen.. vill bara ha så lite kö som möjligt helst ingen kö Någon som vet vilken tid som är bäst en lördag??
    Jag var där i lördags och vi kom dit ca 7.45 med bussen och det var INGEN kö alls. Det var lite folk i butiken och INGEN kö till kassorna när vi var klara 12.30.

Helt perfekt!
  • Kevlarsjäl
    dosed skrev 2009-12-14 20:43:58 följande:
    Hej, jag ska till gekås på lördag men funderar lite på vilken tid vi ska åka dit.. Är gravid i v29 så att stå länge i kö för att komma in känns inte så kul. Vi bor ca 1tim bort så det spelar ingen roll vilken tid vi åker dit egentligen.. vill bara ha så lite kö som möjligt helst ingen kö Någon som vet vilken tid som är bäst en lördag??
    Enligt Gekås-bloggen har det nu lugnat sig betydligt och lördagshetsen är inte riktigt densamma nu när det närmar sig jul. Det var foton från i lördags = ingen kö och lugnt inne i varuhuset. Kanske åka dit så ni kommer strax efter att de öppnat? För då släpper de ju in så många som strax under 4000 och då bör ju kön röra på sig. Är man där innan de öppnar så är det säkert kö för de som väntar på att få komma in.

Vi prickade INTE in en lugn lördag. Vi var där den lördagen när Boris började bjuda på glögg och pepparkakor för det var så SJUKT lång kö. Det visades i programmet igår. Han var själv chockad över hur lång kön var. Då insåg man att det är galet att vi faktiskt kom hem med ALLT vi ville ha. Men jösses vad folk det var. Framför allt vid hygien och kosmetik där man precis kom in och såklart leksaker. Puh! Är glad att jag hade med mig maken så vi hela tiden var två. En som körde vagnen och en som kunde springa och hämta saker. Man rör sig ju betydligt enklare utan vagn. Och jag är också gravid.
  • jeeri74
    Kevlarsjäl skrev 2009-12-15 08:26:39 följande:
    Enligt Gekås-bloggen har det nu lugnat sig betydligt och lördagshetsen är inte riktigt densamma nu när det närmar sig jul. Det var foton från i lördags = ingen kö och lugnt inne i varuhuset. Kanske åka dit så ni kommer strax efter att de öppnat? För då släpper de ju in så många som strax under 4000 och då bör ju kön röra på sig. Är man där innan de öppnar så är det säkert kö för de som väntar på att få komma in. Vi prickade INTE in en lugn lördag. Vi var där den lördagen när Boris började bjuda på glögg och pepparkakor för det var så SJUKT lång kö. Det visades i programmet igår. Han var själv chockad över hur lång kön var. Då insåg man att det är galet att vi faktiskt kom hem med ALLT vi ville ha. Men jösses vad folk det var. Framför allt vid hygien och kosmetik där man precis kom in och såklart leksaker. Puh! Är glad att jag hade med mig maken så vi hela tiden var två. En som körde vagnen och en som kunde springa och hämta saker. Man rör sig ju betydligt enklare utan vagn. Och jag är också gravid.
    Får jag fråga vilket lördag det var? Nyfiken... Vi var där den 28 november men de pratade om december..?! Men jag tyckte det kunde vara då. De hade glöggstånd då också och kön var ofantligt lång. Vi gick inte in förrän vid tretiden och då filmade de inte -så jag blev osäker på om det var den lördagen.
Svar på tråden Gekås vol 13