• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • zuzzan

Har aldrig varit I Ullared men en resa dit är inplanerat så nu kommer lite frågor jag hoppas att någon har svar på:

Finns det tapeter? Är lite sugen men blir jämt snål när jag ska handla...
    Har sett en tygavdelning på tv, men finns det garn?
    Vad är det för kvalite på badlakan? (har köpt för många billiga som blir missfärgade...)
    Vad kostar pocketböcker?

Så jag vet hur mycket jag måste spara ihop

• ramone1
    zuzzan skrev 2009-12-14 11:46:11 följande:
    Har aldrig varit I Ullared men en resa dit är inplanerat så nu kommer lite frågor jag hoppas att någon har svar på: Finns det tapeter? Är lite sugen men blir jämt snål när jag ska handla... Har sett en tygavdelning på tv, men finns det garn? Vad är det för kvalite på badlakan? (har köpt för många billiga som blir missfärgade...) Vad kostar pocketböcker? Så jag vet hur mycket jag måste spara ihop
    tapeter tror jag inte finns
  • Snakis

Är det någon som vet om de har kolsyremaskiner? Alltså typ SodaStream? Det behöver nödvändigtvis inte vara "originalet".

Vet Ni vad de kostar (om de har) ?

• Lantani

Liten familj skrev 2009-12-14 11:12:31 följande:

Finns FisherPrice garage/parkeringsdäck där? Som heter Ready-Set-Go Garage? Någon som vet pris?
    japp fp garage finns tror det kostar 379 kr.
  • villa villekulla
    Snakis skrev 2009-12-14 13:09:04 följande:
    Är det någon som vet om de har kolsyremaskiner? Alltså typ SodaStream? Det behöver nödvändigtvis inte vara "originalet". Vet Ni vad de kostar (om de har) ?
    Det finns men de kostar lika mycket som i vanlig affär.. Inget billigare tyvärr
  • AlltidTillsammans

Badlakan kan varmt rekommenderas därifrån, hela min familj har dem, vi tvättar dem i 60 eller 90 grader och de är lika fina fortfarande, o super kvalitee

• emme 86
    zuzzan skrev 2009-12-14 11:46:11 följande:
    Har aldrig varit I Ullared men en resa dit är inplanerat så nu kommer lite frågor jag hoppas att någon har svar på:Finns det tapeter? Är lite sugen men blir jämt snål när jag ska handla...Har sett en tygavdelning på tv, men finns det garn?Vad är det för kvalite på badlakan? (har köpt för många billiga som blir missfärgade...)Vad kostar pocketböcker?Så jag vet hur mycket jag måste spara ihop
    Tapeter har dom inte.
    Garn har dom inte heller, tyvärr.
    Badlakarn är super, håller hur bra som helst!
    Poketböker kan jag tyärr inte svara på.
  • madeleeneee

Pocketböcker har de.. kostade 39:95.. de jag kollade på o de var nya böcker på topplistan

• Ekorrfamiljen

När vi var där i höstas hade de en Wasser Maxx för samma pris som här hemma i sta'n - 799:-. Som tur var så köpte jag ingen för jag hittade en likadan för 495:- på Clas Olsson när jag kom hem!

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
Svar på tråden Gekås vol 13