• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Tezz80

Någon som vet pris på WeSing, bra lockbete för att få med maken

• 2 små prinsessor

Ni gekås-experter... Har tänkt köpa fleecefodrat regnställ till min dotter, är det något som alltid finns på gekås? Vad kostar det i så fall? Hon är 107 cm lång, så 110 eller 116.

• Bubblan2
    2 små prinsessor skrev 2010-01-06 09:04:06 följande:
    Ni gekås-experter... Har tänkt köpa fleecefodrat regnställ till min dotter, är det något som alltid finns på gekås? Vad kostar det i så fall? Hon är 107 cm lång, så 110 eller 116.
    Expert är jag inte men jag har köpt ett fodrat regnställ som det finns bild på i mitt galleri och där står även priset.

Kan även tillägga att jag är helnöjd med regnstället och ångrar att jag inte köpte en hel overall också.
  • Jenny

Någon som sett om de har Mocka Master? Pris isf? 
    Priser på duplo lego? Är fa ute efter en låda med vanliga klossar.

♥ Alice 050510 ♥ Lilly 081026 ♥
  • myran82

Vi ska snart åka till Gekås för att handla till kommande bebisen. Vad är bra & billigt att köpa där?
    Sängkläder och kläder i minsta storleken behövs inte men tänkte på dessa saker:

Kläder i storlek 62 och uppåt?
    Tvättlappar?
    Skötbädd?
    Badbalja samt badhjälp?
    Plastad froté?
    Nappflaskor?
    Babyvakt?

• mammasmelvin
    myran82 skrev 2010-01-06 19:45:19 följande:
    Vi ska snart åka till Gekås för att handla till kommande bebisen. Vad är bra & billigt att köpa där?Sängkläder och kläder i minsta storleken behövs inte men tänkte på dessa saker:Kläder i storlek 62 och uppåt?Tvättlappar? Skötbädd?Badbalja samt badhjälp?Plastad froté?Nappflaskor?Babyvakt?
    tvättlappar-mycket billigt. brukar köpa på mej ett lager.  skötbädd köpte min svägerska sist bara för den va så billig. balja skulle ja köpa på ikea för ja har för mig att det inte är sånt där i botten så barnet inte halkar i dem på gekås. badhjälp har jag för mig va billigt, hade redan köpt en. nappflaskor många billiga bra. babyvakt kan du köpa men köp ett märke du känner igen. ja gjorde misstaget att köpa den billigaste och ja fick inte till det riktigt så dn ligger i en låda hemma:(
  • myran82
    mammasmelvin skrev 2010-01-06 21:13:48 följande:
    tvättlappar-mycket billigt. brukar köpa på mej ett lager.  skötbädd köpte min svägerska sist bara för den va så billig. balja skulle ja köpa på ikea för ja har för mig att det inte är sånt där i botten så barnet inte halkar i dem på gekås. badhjälp har jag för mig va billigt, hade redan köpt en. nappflaskor många billiga bra. babyvakt kan du köpa men köp ett märke du känner igen. ja gjorde misstaget att köpa den billigaste och ja fick inte till det riktigt så dn ligger i en låda hemma:(
    Tack =)

Någon mer ni kan rekomendera att köpa på Gekås till bebisen? Det är vårat första barn så jag har inte superkoll, sen har jag inte kikat på barnsaker när jag har varit på gekås tidigare så jag har ingen aning om vad dom har.

Sängmobil kanske finns?
Svar på tråden Gekås vol 13