• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • BimBim o Knorrans Mamma
    jloide skrev 2010-01-03 15:24:55 följande:
    tror det va 999:- men jag vet inte om det va plus eller inte... tyvärr vet jag inget om barbie å sånt... men lite har de kan jag nog minnas, men jag kan inga priser!
    Ok. samma pris som i butikerna här då.
    (¯`''?.¸(¯`''?.¸♥ Jocke & Isa ♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • Pindus

ngn som vet vad We sing till Wii kostar?? funderar på om det lönar sig o vänta tills i vår när vi ska ner :)

• JenniferPavlovic

Hm blev väldigt besviken på klädutbudet för bebis när vi var nere nu i helgen sprang förbi en i personalen och frågade lite vart allt tagit vägen å fick till svar att dte tydligen hade gått åt mkt mer än vad dom hade räknat med och att dom försökt få in vårsakerna tidigare men inte lyckats ännu så det blev en liten besvikelse men blev en hel del shopping ändå! :P

Får väl bli en tripp ner i sommar också om karln gå med på det:D
  • AAEV
    AnetteGunnarsson skrev 2010-01-03 17:34:53 följande:
    Hejsan!har ni bilder på dam - skiddress från gekås??ska åka till Boden på fredag o måste ha en skiddress (byxor o jacka), men kostar ju några tusen kr i vanliga affärena, vad kostar dom på gekås??kan man köpa bara skidbyxor med hängslen? vad kostar dom?Tack för svar!
    alexandersliv.blogg.se i det senaste inlägget finns en bild på mig i en skiddress därifrån. Rosa och vit, kostade 399:- för byxor o jacka och jag är supernöjd. Varm, hållbar och bra passform :)
  • Micjah
    JenniferPavlovic skrev 2010-01-04 17:46:41 följande:
    Hm blev väldigt besviken på klädutbudet för bebis när vi var nere nu i helgen sprang förbi en i personalen och frågade lite vart allt tagit vägen å fick till svar att dte tydligen hade gått åt mkt mer än vad dom hade räknat med och att dom försökt få in vårsakerna tidigare men inte lyckats ännu så det blev en liten besvikelse men blev en hel del shopping ändå! :P Får väl bli en tripp ner i sommar också om karln gå med på det:D
    Men va trist!!
    Va det tomt i klädväg även för större barn? 74 och 110
    Är ute efter fleecefodrade galonställ till mina små, och underställ..
    Även leksaker och lampor..
    Vill ju inte gärna åka 60 mil enkel väg för ett tomt varuhus
  • Mamma till Rasmus

Någon som vet om det finns flaskvärmare och sterilisator typ philips avent? Och även om någon vet vad dom kostar?

• Mistoffelees
    villa villekulla skrev 2010-01-03 21:43:15 följande:
    Jag har en bild på ett av babygymmen de har på min blogg malinochwilma.blogg.sevar där i början av december så kolla till höger så står det december och sen är det ganska långt ner på sidan..
    Tack, kikat in i den blogg.

Är det någon som vet om det finns lite mer avancerade, lyxigare babygym på Ullared
  • JenniferPavlovic
    Micjah skrev 2010-01-04 19:10:25 följande:
    Men va trist!! Va det tomt i klädväg även för större barn? 74 och 110 Är ute efter fleecefodrade galonställ till mina små, och underställ.. Även leksaker och lampor.. Vill ju inte gärna åka 60 mil enkel väg för ett tomt varuhus
    Det fanns lite mer i stora storlekar men tyckte utbudet var dåligt för att vara Gekås.
    Du hittar säkert vad du är ute efter när du åker men får betydligt mindre att välja på än tidigare. Som när jag letade pyamas tänkte köpa en i varje storlek från 56 till 80 ända kravet var att den skulle vara med dragkedja då jag inte orkar kämpa med knappar mitt i natten och det fanns bara 2 olika så det blev bara i storlek 56 får leta här hemma istället,
    Så dom har det man är ute efter men inte många olika varianter.
    Haha vad snurrigt det blev men hoppas du förstår :p
Svar på tråden Gekås vol 13