• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Jenny26

Jag var i Ullared igår och det var nästasn inget folk. Kunde gå helt fritt och nästan helt själv bland leksaker och barnkläder

♥ Ebba, världens underbaraste flicka ♥
  • HA82

Ja nu har vi bestämt oss för att åka iaf. vi anpassar oss efter bebisarna och tröttnar de så är det bara att avsluta och åka hem. Våra små liv är väldigt nöjda och glada så det skall nog gå bra. Och med varsin ergonomisk bärsele så kommer de nog sova större delen av besöket. Kommer det busslaster på måndagar nån som vet? och vad tror ni om folkmängden? det är ju torts allt löning.

• Peak
    jenniebebisimars skrev 2010-01-21 08:21:07 följande:
    Den kostar 300:- har jag för mig...har själv köpt en, SUPERFIN!...men jag kan kolla priset på lördag när jag ska dit om du vill
    tack, ville bara veta på ett ungefär så det är okej {#lang_emotions_smile}
  • Snuttjulla

måste få veta om det finns sånadär krukgubbar på ullared? Ni vet, de där glada små gubarna utan tupp, där man sätter blommor eller nån annan växt? Hörde nån säga att de funnits på gekås, så jag undrar om nån har koll? Snälla?

• Peak
    Sarah84 skrev 2010-01-21 21:28:25 följande:
    Är de "större" dyrare saker så är man ju överens innan man handlar. Men vet jag att jag tex behöver nya blomkrukor till köket, så vet jag att min man inte är särkligt intresserad av de. Jag har fått min man till GeKås en gång & aldrig mer säger han =) Han är mt hellre hemma med & leker med barnen är åker dit. Tycker det är jobbigt att gå själv där en hel dag, så jag vill inte ens tänka på va de skulle va att ha med en 3 åring & en 5 mån bebis dit..
    haha samma här han säger att han får feberkänslor och att det är {#lang_emotions_demon} påfund! haha!

Nej honom vill jag inte åka med mer, och om fler män som absolut inte vill vara inne på Ge-kås stannade hemma så skulle nog shoppingturen gå snabbare än alla uttråkade karlar man måste ta sig runt när man ska handla, som står och hänger lite här och där! haha blir det ramaskri nu?

Nej jag har aldrig haft med min son 3 1/3 år och åker helst med min mamma som är likadan som jag - vi kan gå är inne en hel dag, eller två {#lang_emotions_wink}

Jag köper alla kläder till sonen och skulle min man hitta något så är det oftast en t-shirt med Kiss-tryck, Mettalica eller star wars (som han själv gillar och tyligen vill överföra)
  • Sarah84
    Peak skrev 2010-01-23 14:25:27 följande:
    haha samma här han säger att han får feberkänslor och att det är påfund! haha!Nej honom vill jag inte åka med mer, och om fler män som absolut inte vill vara inne på Ge-kås stannade hemma så skulle nog shoppingturen gå snabbare än alla uttråkade karlar man måste ta sig runt när man ska handla, som står och hänger lite här och där! haha blir det ramaskri nu? Nej jag har aldrig haft med min son 3 1/3 år och åker helst med min mamma som är likadan som jag - vi kan gå är inne en hel dag, eller två Jag köper alla kläder till sonen och skulle min man hitta något så är det oftast en t-shirt med Kiss-tryck, Mettalica eller star wars (som han själv gillar och tyligen vill överföra)
    Ne men min sambo intressear sig inte ett smack för sådant & jag kan nog ärligt säga att jag vet inte en enda man som mer än gärna väljer gardiner, krukor, dukar osv =) & nej till ´Gekås åker ja med syrran elle min vänina & ingen kan ha så kul som vi =) Ne min man får va hemma med barna & hitta på en massa skoj istället =)
  • Peak
    Sarah84 skrev 2010-01-23 14:36:04 följande:
    Ne men min sambo intressear sig inte ett smack för sådant & jag kan nog ärligt säga att jag vet inte en enda man som mer än gärna väljer gardiner, krukor, dukar osv =) & nej till ´Gekås åker ja med syrran elle min vänina & ingen kan ha så kul som vi =) Ne min man får va hemma med barna & hitta på en massa skoj istället =)
    håller med du {#lang_emotions_laughing}
  • Ekorrfamiljen

Haha, min man ÄLSKAR Ge-Kås och skulle bli dödligt sårad om jag åkte dit utan honom!

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • CarlHerman
    Ekorrfamiljen skrev 2010-01-23 19:11:19 följande:
    Haha, min man ÄLSKAR Ge-Kås och skulle bli dödligt sårad om jag åkte dit utan honom!
    Samma här! Jag känner många andra karlar också som gillar att åka dit och tar initiativ till att åka så för mig är det ingen tjejgrej att åka dit och shoppa.
  • jenniebebisimars
    Peak skrev 2010-01-23 14:18:44 följande:
    tack, ville bara veta på ett ungefär så det är okej
    Hej igen!
    Var på GeKås idag...
    Kollade vad den kostar 249:- var det så d var ju ÄNNU bättre
Svar på tråden Gekås vol 13