• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Jenny26
    emme 86 skrev 2010-01-21 18:24:33 följande:
    Mycket o mycket, det beror på vad man anser vara mycket.Det är ca 40cm men alla vägar är rena och fina så det är inga problem att köra.
    Tack det låter bra, vi ska dit imorgon
    ♥ Ebba, världens underbaraste flicka ♥
  • emme 86
    Jenny26 skrev 2010-01-21 18:44:24 följande:
    Tack det låter bra, vi ska dit imorgon
    Då får vi hoppas att du hittar mycket bra då.
  • Sarah84
    längtar och väntar skrev 2010-01-21 17:28:13 följande:
    Alla är vi olika, jag skulle inte åka och handla saker till hemmet eller kläder till vårt kommande barn om min man inte var med.. Tycker det är sådant man gör tillsammans, bra smak eller ej :)
    Åker ni alltid & handlar tex på maxi ihop också? Så om du är istan med din vännina så kan du absolut inte handla något till hemmet eller kläder till barnen bara för att din man inte är med?
    Skulle du tvinga din man & följa med om han inte ville. Att gå på GeKås är ingen dröm för de flesta karlar, iaf ingen jag pratat med =)
  • längtar och väntar
    Sarah84 skrev 2010-01-21 20:58:27 följande:
    Åker ni alltid & handlar tex på maxi ihop också? Så om du är istan med din vännina så kan du absolut inte handla något till hemmet eller kläder till barnen bara för att din man inte är med? Skulle du tvinga din man & följa med om han inte ville. Att gå på GeKås är ingen dröm för de flesta karlar, iaf ingen jag pratat med =)
    Min man har aldrig varit på Gekås, vi ska dit första gången nu om någon månad. Jag har själv bara varit där 2 gånger tidigare, så det är inte särskilt ofta vi åker dit..
    Men nej, jag handlar inget till hemmet om han inte är med.. Inte mycket kläder till barnet heller, då rådfrågar jag först för jag vill att han ska vara delaktig..
    Maxi är väl lite skillnad? Vi skriver ju inköpslista ihop, ibland handlar vi ihop, ibland själva.
  • Sarah84
    längtar och väntar skrev 2010-01-21 21:01:41 följande:
    Min man har aldrig varit på Gekås, vi ska dit första gången nu om någon månad. Jag har själv bara varit där 2 gånger tidigare, så det är inte särskilt ofta vi åker dit.. Men nej, jag handlar inget till hemmet om han inte är med.. Inte mycket kläder till barnet heller, då rådfrågar jag först för jag vill att han ska vara delaktig.. Maxi är väl lite skillnad? Vi skriver ju inköpslista ihop, ibland handlar vi ihop, ibland själva.
    Är de "större" dyrare saker så är man ju överens innan man handlar. Men vet jag att jag tex behöver nya blomkrukor till köket, så vet jag att min man inte är särkligt intresserad av de.

Jag har fått min man till GeKås en gång & aldrig mer säger han =)
    Han är mt hellre hemma med & leker med barnen är åker dit.
    Tycker det är jobbigt att gå själv där en hel dag, så jag vill inte ens tänka på va de skulle va att ha med en 3 åring & en 5 mån bebis dit..
  • längtar och väntar
    Sarah84 skrev 2010-01-21 21:28:25 följande:
    Är de "större" dyrare saker så är man ju överens innan man handlar. Men vet jag att jag tex behöver nya blomkrukor till köket, så vet jag att min man inte är särkligt intresserad av de. Jag har fått min man till GeKås en gång & aldrig mer säger han =) Han är mt hellre hemma med & leker med barnen är åker dit. Tycker det är jobbigt att gå själv där en hel dag, så jag vill inte ens tänka på va de skulle va att ha med en 3 åring & en 5 mån bebis dit..
    Som sagt, jag har varit på Ullared 2 gånger, så jag åker dit oerhört sällan... Och jag tycker inte det skulle vara märkligt att ha med barn dit.. Åker du utan barn till Ikea och sådana ställen också?
  • Sarah84
    längtar och väntar skrev 2010-01-21 21:33:41 följande:
    Som sagt, jag har varit på Ullared 2 gånger, så jag åker dit oerhört sällan... Och jag tycker inte det skulle vara märkligt att ha med barn dit.. Åker du utan barn till Ikea och sådana ställen också?
    Ja ibland. Ikea är ja dock på betydligt oftare än GeKås. Åker till GeKås 1-2 gånger/år & åker tidig morgon & hemma sen kväll, vilket mina barn aldrig skulle orka, därför har dom de betydligt bättre & roligare hemma..
    Har vart me om flera gånger då barnen börja tjata om att åka hem redan efter 1 timma. Sett trötta, griniga, hungriga barn & stressade mammor som springer omkring.
    Ne barnen har de betydligt bättre hemma.
    & riktigt rikitgt små bebisar skulle jag aldrig våga med i så stor folksamling.
  • längtar och väntar
    Sarah84 skrev 2010-01-21 21:44:05 följande:
    Ja ibland. Ikea är ja dock på betydligt oftare än GeKås. Åker till GeKås 1-2 gånger/år & åker tidig morgon & hemma sen kväll, vilket mina barn aldrig skulle orka, därför har dom de betydligt bättre & roligare hemma.. Har vart me om flera gånger då barnen börja tjata om att åka hem redan efter 1 timma. Sett trötta, griniga, hungriga barn & stressade mammor som springer omkring. Ne barnen har de betydligt bättre hemma. & riktigt rikitgt små bebisar skulle jag aldrig våga med i så stor folksamling.
    ja, alla är vi olika.. Jag ser inga problem med att barn följer med, men alla gör som de själva tycker känns bäst!
  • idiblon

Jag ska dit snaaart, om typ en vecka... Hoppas de har någon form av sommarkläder då jag ska utomlands inom kort.

Jag ska komma på nåt bra att skriva här.
  • Sarah84
    längtar och väntar skrev 2010-01-21 21:45:15 följande:
    ja, alla är vi olika.. Jag ser inga problem med att barn följer med, men alla gör som de själva tycker känns bäst!
    Jo, jag skulle inte ens testa, då jag sett många många skräck exempel =/
    Som sagt så är GeKås resorna något jag ser fram emot att få göra ihop med min syster eller vänina & få ha egen tid helt utan barn & göra de jag tycker är riktigt roligt. =)
Svar på tråden Gekås vol 13