• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • längtar och väntar
    Sarah84 skrev 2010-01-21 21:51:53 följande:
    Jo, jag skulle inte ens testa, då jag sett många många skräck exempel =/ Som sagt så är GeKås resorna något jag ser fram emot att få göra ihop med min syster eller vänina & få ha egen tid helt utan barn & göra de jag tycker är riktigt roligt. =)
    Så roligt tycker jag dock inte att Gekås är så att jag skulle lägga min egentid där  
  • Smultronhjärta

Hörni tjejer{#lang_emotions_dreamer}

Alla gör som de själva tycker..Att ta med barn beror ju mycket hur barnen i sig är, hur länge man kommer vara där och hur långt man har att åka.
    Jag är bor 3 mil bort och kan Gekås som min egen ficka till exempel så barn eller ej spelar ingen roll även om det är skönt för mammaöronen att få vila ibland

Och det här med män och Gekås- jag har manliga vänner som älskar Gekås och vet dessutom kvinnor som avskyr stället,min svärmor t ex

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Sarah84
    längtar och väntar skrev 2010-01-21 21:53:04 följande:
    Så roligt tycker jag dock inte att Gekås är så att jag skulle lägga min egentid där  
    Jag ser det som ett sätt att umgås med den jag är där med. Istället för att gå på krogen tex så umgås vi & har de jädrigt skoj då vi är där =)
  • Holmstedt

hej tjejer.. Någon här inne som vet vad byggare bob duplo kostar på gekås??
    /sanne

• This is me

Oj vad ni skrivit i tråden, ser tyvärr att det inte handlar om något intresant {#lang_emotions_undecided}
    Pajkastning om man ska ha med man eller barn...

Undrar om dom har twilight (böckerna heter ju inte så men) böckerna där, i pocket gärna. Pris? Hur mycket vår/sommarkläder, sommarelek kan man vänta då man åker i slutet av Feb?

• Stiina

Jag håller med pajkastning på låg nivå!

• dosed
    This is me skrev 2010-01-22 18:19:58 följande:
    Oj vad ni skrivit i tråden, ser tyvärr att det inte handlar om något intresant Pajkastning om man ska ha med man eller barn...Undrar om dom har twilight (böckerna heter ju inte så men) böckerna där, i pocket gärna. Pris? Hur mycket vår/sommarkläder, sommarelek kan man vänta då man åker i slutet av Feb?
    De hade böckerna när jag var där i julas iaf, 39kr styck
  • Norrskog

Snyggt skrivet, Smultronhjärta (#942)! Det här har varit en mycket trevlig och ändamålsfokuserad tråd, hoppas den får fortsätta vara det!

Vi var på Gekås förra helgen, det var lite folk, parkerade vid Blomstergruvan (eller vad den nu heter). 
    Tyvärr hittade vi inget direkt intressant bland barnkläder eller leksakerna. Hittade bra saker till stallet och hemmet istället! Blir nog en tur lite längre fram i vår igen.
  • This is me
    dosed skrev 2010-01-22 22:19:48 följande:
    De hade böckerna när jag var där i julas iaf, 39kr styck
    Okey va bra, då väntar jag tills jag kommer dit {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Gekås vol 13