• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Snuttjulla

hur länge räknar man med att det är lågsäsong? Vill gärna åka, och ta med mig min mamma, men har precis fått bebis, och är inte så sugen på att åka just nu, då vi åker långt...

• Sarah84
    Smultronhjärta skrev 2010-01-21 10:52:55 följande:
    Båda mina barn har alltid varit med mig på Gekås när de var/är små..Nu åker jag iofs helst utan 3 åringen för han blir så uttråkad där Men det är inga svårigheter tycker jag, å andra sidan så är jag där max två timmar var gång och provar heller inga kläder eller såOch gällande den här plastade frotten...vi hade det också i sonens säng tills jag en natt bytte säng med honom då åkte den ut morgonen efter kan jag säga! Fruktansvärt äckligt att sova på
    Hade de i sängen nu andra graviditeten just för ifall vattnet skulle gå i sängen, de enda va ju att de blev väldigt varmt.
    Mina barn har sovit med de sen dag 1, dottern är nu snart 3år & sonen 5 mån. De har inte "klagat" & andra sidan vet de ju inget annat heller =)
  • 78Misan

Jag har haft med mig sonen heldagar till ullared ibland. MEN då går vi o fikar sen efter lunch så går vi till lekparken 30-50min ofta kan han då sitta still i vagnen eller somna i vagnen inne sen. Han blir 3 i mars och just nu skulle jag inte vilja ha med han nånstans

Längtar efter sommar
  • Ville Mor
    jenniebebisimars skrev 2010-01-21 12:23:03 följande:
    Det var med en hög smal grej som man kunde mixa i + en annan som man kunde mixa sönder t.ex nötter...Man delade på stavmixern och satte på den på denna "grej" (gu så dåligt förklarat...men jag hoppas du förstår )Priset har jag inte en aning om eftersom vi fick den i julklapp...men vill du så kan jag kolla på lördag om den finns kvar o se vad priset var...
    Ja, tack jättegärna. Om du orkar, kan och har lust får du gärna kika på om det finns andra kända märken med.

Kan den från Bosch vara någon av dessa? Alla har en sån skål jag menar utom en.
    http://www.tretti.se/hushallsapparater/mixers_och_vispar/stavmixers?bosch?ref=kb&gclid=CMffs7zVtZ8CFcE33god4QKY0Q
    Ville 071203 * Tess 090921
  • jenniebebisimars
    Ville Mor skrev 2010-01-21 15:17:54 följande:
    Ja, tack jättegärna. Om du orkar, kan och har lust får du gärna kika på om det finns andra kända märken med.Kan den från Bosch vara någon av dessa? Alla har en sån skål jag menar utom en.www.tretti.se/hushallsapparater/mixers_och_vi...
    Den liknar mest denna
    http://www.tretti.se/hushallsapparater/mixers_och_vispar/stavmixers/bosch-msm7500

Absolut jag hjälper dig och återkommer på lördag/söndag...

mvh Jennie
  • Ekorrfamiljen

Jag har haft med min son (3,5 år) varje gång jag varit på Ge-Kås sedan han var 4 månader. Inga problem alls. Jo, nu senast var det lite jobbigt, men jag var höggravid och han var lite smått uttråkad, men pappan och jag turades om att ha honom och aktivera honom. Säger som någon annan sa; Jag vill inte åka till Ge-Kås utan maken! Han älskar att gå där och shoppa!!

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • längtar och väntar
    Sarah84 skrev 2010-01-21 10:54:38 följande:
    Min man vill inte ens följa med så det är då inga problem. Han tycker jag har bra smak & litar på mig. Sen handlar ja inte så mkt till hemmet som har med inredning & göra på Gekås, utan de är mest förbrukningsvaror, sen är de kläder till barnen som handlas mest. Som sagt jag skulle aldrig ta med mig barnen.
    Alla är vi olika, jag skulle inte åka och handla saker till hemmet eller kläder till vårt kommande barn om min man inte var med.. Tycker det är sådant man gör tillsammans, bra smak eller ej :)
  • ramone1

'är det någon som ska dit snart som har lust å ta kort på utbudet av taklampor`?

• Jenny26

Någon som vet om det är mycket snö runt Ullared just nu?

♥ Ebba, världens underbaraste flicka ♥
  • emme 86
    Jenny26 skrev 2010-01-21 18:19:21 följande:
    Någon som vet om det är mycket snö runt Ullared just nu?
    Mycket o mycket, det beror på vad man anser vara mycket.
    Det är ca 40cm men alla vägar är rena och fina så det är inga problem att köra.
Svar på tråden Gekås vol 13