Hur gjorde ni för att rasa i vikt snabbt?
Vill veta sådant som funkar, som har funkat för er. Vilken mat, träning, tips, osv. Tell me.
Vill veta sådant som funkar, som har funkat för er. Vilken mat, träning, tips, osv. Tell me.
*nickar*
Jo, så var det nog.
Du har rätt anonym.
Tack för korrektionen. :)
Jag personligen tror inte att de här extrema dieterna är så bra utan att man ska ha sunt förnuft och äta allsidigt, typ tallriksmodellen tror jag på. Dieter där man inte ska äta frukt och grönt som faktiskt är nyttïgt tycker jag låter vansinnigt.
Jag gick ned 8 kilo på två veckor. Jag rökte,drack kaffe och godis.
Inte så bra tips va? :P
Orkar inte läsa tråden så reserverar mig för upprepningar.
Att rasa i vikt är _ALDRIG_ att rekommendera Visst,man går ner i vikt av svält,men så fort man börjat äta mer normalt igen går man upp igen. Ät mindre och motionera mer och banta INTE!
Äter vad jag vill med måtta och rör på mig (städar mkt, är ute och går, springer ngn runda) alltid funkat för mig, men har som max ogravid vägt 60 kilo, -10 har jag gått ner nu sen sonen föddes i feb så nu hoppas jag kroppen inte vill tappa så möe med...
Mest har jag tappat när kidsen vart 9 månadeer-1,5 år för jag glömmer bort/tar mig inte tid att äta.
Men som sagt, är allt, (svält dig inte och transfetter kan du ju skippa) men inte så mkt, håll jämnt blodsocker och rör på dig mkt är mina tips. Skridskorsäsong nu snart ju :D
Blev helt oväntat blixtförälskad i en man för 1 månad sen, kan inte äta, sova eller hålla koncentrationen på jobbet....är på rosa moln...har loosat 6 kg sedan dess
BLI KÄR!!!