Hur gjorde ni för att rasa i vikt snabbt?
Vill veta sådant som funkar, som har funkat för er. Vilken mat, träning, tips, osv. Tell me.
Vill veta sådant som funkar, som har funkat för er. Vilken mat, träning, tips, osv. Tell me.
Jag gick ner snabbt nagra kilo ett par ar sedan pa att endast äta grönsallad (med vinigtette) och varmakoppen soppor. Ingen langvarig diet alltsa, och säkert rätt onyttig, men man kan ju köra en light variant och bara byta ut ett eller 2 mal mat om dagen. Funkar för mig iallafall
Bridget Jones skrev 2009-11-25 11:53:04 följande:
Anonym (Aniara) skrev 2009-11-25 22:45:32 följande:
Jag har gått ner 50 kilo på 1½ år..genom väldigt minskat matintag, oftast två koppar kaffe per dag bara....kan inte få i mig mat..är rädd vart det här kommer leda..
om vi pratar bmi så har jag iaf 20 nu..så jag är ju inte underviktig..vet inte vad jag ska ta mig till..
Miljögifter och tungmetaller finns samlat i kroppsfettet.
När man går ned i vikt frigörs de i kroppen tillsammans med fettet.
Detta är vanligtvis ofarligt och försvinner ut ur kroppen den naturliga vägen.
MEN om man går ned i vikt för snabbt, frigörs väldigt mycket gift i kroppen på en gång, vilket kan skapa inflammationer plus att det är farligt för hjärtat.
Därför bör man inte gå ned i vikt för snabbt.
Var rädd om dig!
Superslim kombinerat med nutrilett..
Extravagansa.... funkade jättebra för mig, och sedan får man också lära sig hur man ska äta för att inte gå upp i vikt igen.
Viktväktarna. Gått ner 18 kilo på ca 4 månader och har ca 14 kilo kvar till mål.
Äter allt men med måtta.. Motionerar med spinning 1-2 ggr/vecka och promenader när jag har tid. Jag skippar deras möten men är med på internet.
Om man vill gå ner i vikt och behålla vikten får man göra sig bredd på att ändra saker i sin vardag. Jag tror inte på pulverdieter och andra snabba lösningar. Då går man tillbaka till sina gamla vanor (som gjort att man gått upp i vikt tidigare) när man är klar.