• Anonym (Den andre)

Ni som är otrogna, var ses ni för sex?

Med risk för att somliga ska sätta moralkakan i halsen
    Ni som är otrogna och där båda parter har förhållanden, var ses ni för era intima stunder? Givetvis ska det vara ställen där man inte riskerar snabb upptäckt!
    Jag vill inte ta hem min älskare hem till mig, och inte heller åka hem till honom.

Behöver verkligen tips!

• Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?
  • Anonym (moralkakan)
    sMickey skrev 2011-05-31 07:12:11 följande:
    Nu är det ju såhär, är man otrogen så älskar man inte längre sin partner på samma sätt som man kanske gjorde från början, man kan tröttna eller så kan man själv bli sviken (på olika sätt).. Nej det är aldrig rätt att vara otrogen och såra en annan människa som antagligen litar på en, Men lika lite är det rätt att såra sin partner överhuvudtaget.. tänk på det istället? För ingen är perfekt, jag har varit otrogen i tre av fem förhållanden pga fysisk misshandel, psykisk misshandel, sviket förtroende, otrohet åhejåhå... Skulle förlåta vilken otrogen kille som helst alla dar i veckan, sålänge jag slipper misshandeln igen :) älskar man inte längre varandra så kan bara de två  i ett förhållande bestämma själva om de ska fortsätta såra varandra eller avsluta det snarast Så sluta klaga på otrogna människor :)
    Om man blir misshandlad , sviken bla bla bla i sitt förhållande kan man alltid välja att lämna sitt förhållande , eller måste man automatiskt välja att bete sig som ett arsel själv ?

Sen har de flesta otrogna en fantastisk förmåga att hitta alla möjliga "anledningar" till att rättfärdiga sig själva , allt från att han / hon glömde pussa mig godnatt till att han / hon misshandlade mig psykiskt....
  • Anonym (TS)

Nu när jag kommit ifrån mitt destruktiva förhållande kan jag se, och ta in, den psykolgi som finns runt misshandel. Det är inte bara att gå. Det onormala blir normalt om det försiggår under lång tid.
    Jag hade ingen självkänsla, trodde jag var värdelös och inte var värd bättre än det liv jag levde med mitt ex.
    Jag kommer för alltid vara tacksam mot min nuvarande för att han stöttade mig genom hela processen och fick mig att inse att jag var värd så mycket mer.
    Sen måste jag poängtera att tråden inte handlar om min moral och inte heller hur jag levt, utan var man ses för sex. Jag har varit med om en hel del under mina år som jag hoppas andra människor slipper. Men det kan ju inte du veta, så du kan sitta kvar på dina höga hästar och spy moralisk galla...

• Anonym (Bella)

Hemma hos vänner, bilen, ute nu när det är säsong, jobbet, allmänna utrymmen så som provhytter, toaletter, tvättstugan, källare/vind i div lägenhetshus, bio (ta en sjukt dålig film och sitt på sämsta platserna), obemannade solarium, omklädningsrum på gymmet (nattetid).

Prova! {#emotions_dlg.djavulsk}

• Anonym (moralkakan)
    Anonym (TS) skrev 2011-05-31 19:46:36 följande:

Nu när jag kommit ifrån mitt destruktiva förhållande kan jag se, och ta in, den psykolgi som finns runt misshandel. Det är inte bara att gå. Det onormala blir normalt om det försiggår under lång tid.
    Jag hade ingen självkänsla, trodde jag var värdelös och inte var värd bättre än det liv jag levde med mitt ex.
    Jag kommer för alltid vara tacksam mot min nuvarande för att han stöttade mig genom hela processen och fick mig att inse att jag var värd så mycket mer.
    Sen måste jag poängtera att tråden inte handlar om min moral och inte heller hur jag levt, utan var man ses för sex. Jag har varit med om en hel del under mina år som jag hoppas andra människor slipper. Men det kan ju inte du veta, så du kan sitta kvar på dina höga hästar och spy moralisk galla...

Lite inblick har jag nog fått i psykologin kring det.
    Tjejen jag traffar sen ett halvår tillbaka levde tidigare med en alkoliserad man som misshandlade henne , både fysiskt och psykiskt. Och visst påverkade det hennes självkänlsa och mycket mer....

Men det ironiska i det hela är att det hon tog mest illa vid sig av var inte misshandeln det var att han var otrogen... mao så tyckte hon hans otriohet var mycket plågsammare än misshandeln , visar tydligt vilken skada en otrohet gör på den bedragne , något ni tyvärr verkar strunta i totalt.

Kanske värt att tänka på........

Nu ska jag inte störa er mer i er otrohetsorgie..... jag tror på att karma hinner ikapp de flesta förr eller senare , kanske i form av att för alltid leva ett förljuget liv utan att någonsin få uppleva en djupare kärlek än att få sig ett rejält knull med någon annan än den man lever med.... känns väldigt ytligt och egentligen rätt sorgligt.
  • Anonym (TS)

Men seriöst, har du över huvudtaget läst mina inlägg?? Jag skrev att steget mot skilsmässa var taget och att jag nu lever med den mannen jag träffade när jag startade tråden för över 1½ år sen.

• Anonym
    Anonym (TS) skrev 2011-06-01 19:59:07 följande:
    Men seriöst, har du över huvudtaget läst mina inlägg?? Jag skrev att steget mot skilsmässa var taget och att jag nu lever med den mannen jag träffade när jag startade tråden för över 1½ år sen.
    Det är ju ett annat nick som skrivit tråden.
  • Anonym (TS)
    Anonym skrev 2011-06-01 20:06:34 följande:
    Det är ju ett annat nick som skrivit tråden.
    Japp, och om även du skulle läst tråden så skulle du sett att jag skrivit att jag varit borta från FL ett tag och reggat mig med nytt nick när jag såg att tråden fått nytt liv. Förr låstes trådar efter 3 mån. Den har dock tramsat ur och jag har inte heller behov av att veta ställen att ses på.
  • Bergatagen
    Anonym (brittany) skrev 2011-03-07 16:11:55 följande:
    Du menar att det är störande att folk faktiskt vill hålla det de lovat sin partner? Måste ju i och för sig kännas lite tungt med alla som lever trogna när man själv misslyckats. 
  • Anonym (Älskad)

Ingen har rätt att dömma någon innan man själv har vandrat i dennes skor.
    Jag kommer själv ifrån ett hemskt för hållande med både fysikst och psykiskt misshandel, jag håller sakta på att bygga upp mitt liv så att jag kan bryta med min man , det har tagit mig dryga 2 år...

Nu har jag träffat en underbar man som ger mig så mycket vi träffas i smyg, han är gift så han gör fel men jag tycker verkligen inte att jag gör det, jag har haft ett helvete i flera år.

Vi träffas i hans lägenhet, på hans båt, ute på små privat till ställning!!
    Han har gett mig mitt liv tillbaka, han får mig att må så bra, förtjänar inte jag detta efter all skit?

Så snälla ni döm aldrig någon 

• Anonym (TS)
    Anonym (Älskad) skrev 2011-06-01 21:38:58 följande:
    Ingen har rätt att dömma någon innan man själv har vandrat i dennes skor.
    Jag kommer själv ifrån ett hemskt för hållande med både fysikst och psykiskt misshandel, jag håller sakta på att bygga upp mitt liv så att jag kan bryta med min man , det har tagit mig dryga 2 år...

Nu har jag träffat en underbar man som ger mig så mycket vi träffas i smyg, han är gift så han gör fel men jag tycker verkligen inte att jag gör det, jag har haft ett helvete i flera år.

Vi träffas i hans lägenhet, på hans båt, ute på små privat till ställning!!
    Han har gett mig mitt liv tillbaka, han får mig att må så bra, förtjänar inte jag detta efter all skit?

Så snälla ni döm aldrig någon 
    Jag började nästan gråta när jag läste ditt inlägg, det kunde varit jag som skrev. all lycka önskar jag dig!
Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?