Anonym (Den andre) skrev 2009-11-26 16:49:59 följande:
Det är ju förvisso intressant att diskutera varför man är otrogen, skulle tro att det finns lika många skäl till det som det finns otrogna par.Det går inte att generalisera och säga att alla som är otrogna är si och så, jag har ingen bristande moral i övrigt och har aldrig tidigare varit otrogen i ngt annat förhållande (jag är 33 år). Den här mannen är min absolut största kärlek som jag återfunnit och skälen till att jag inte lämnar min man just nu väljer jag att behålla för mig själv. Jag har fått bra tips på ställen i tråden, och jag antar att det inte går att vara otrogen på ett bekvämt sätt.
Jag har suttit i samma sits som dig. Varit i ett förhållande jag inte kunnat ta mig ur pga många olika saker såsom sjukdom, ekonomi mm. Men idag sitter jag i mitt lilal hus och trivs som fisken. Så jag håller tummarna för dig, kunde jag ta mig ur mitt äktenskap så kan du! Kämpa på, en vacker dag är det rätt tid!
Men som svar på din fråga, jag träffar min kk i hans lägenhet, på konferenser, hotell, bilen....you name it!! Överallt där vi kan, men jag har valt att inte bjuda in honom i mitt liv eftersom han är gift och vi träffas enbart för sex. Därför är han inte välkommen in hos mig. Lägenheten som han har är en övernattningslägenhet, så det är inte där han och frun bor.