• Anonym (Den andre)

Ni som är otrogna, var ses ni för sex?

Med risk för att somliga ska sätta moralkakan i halsen
    Ni som är otrogna och där båda parter har förhållanden, var ses ni för era intima stunder? Givetvis ska det vara ställen där man inte riskerar snabb upptäckt!
    Jag vill inte ta hem min älskare hem till mig, och inte heller åka hem till honom.

Behöver verkligen tips!

• Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?
  • Jojo74
    Anonym (Den andre) skrev 2009-11-26 16:49:59 följande:
    Det är ju förvisso intressant att diskutera varför man är otrogen, skulle tro att det finns lika många skäl till det som det finns otrogna par.Det går inte att generalisera och säga att alla som är otrogna är si och så, jag har ingen bristande moral i övrigt och har aldrig tidigare varit otrogen i ngt annat förhållande (jag är 33 år). Den här mannen är min absolut största kärlek som jag återfunnit och skälen till att jag inte lämnar min man just nu väljer jag att behålla för mig själv. Jag har fått bra tips på ställen i tråden, och jag antar att det inte går att vara otrogen på ett bekvämt sätt.
    Jag har suttit i samma sits som dig. Varit i ett förhållande jag inte kunnat ta mig ur pga många olika saker såsom sjukdom, ekonomi mm. Men idag sitter jag i mitt lilal hus och trivs som fisken. Så jag håller tummarna för dig, kunde jag ta mig ur mitt äktenskap så kan du! Kämpa på, en vacker dag är det rätt tid!

Men som svar på din fråga, jag träffar min kk i hans lägenhet, på konferenser, hotell, bilen....you name it!! Överallt där vi kan, men jag har valt att inte bjuda in honom i mitt liv eftersom han är gift och vi träffas enbart för sex. Därför är han inte välkommen in hos mig. Lägenheten som han har är en övernattningslägenhet, så det är inte där han och frun bor.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Lyckligt gift) skrev 2010-04-13 19:28:05 följande:
    Varför stannar ni kvar i ert förhållande om ni ändå bedrar er partner? Det är ju uppenbarligen något som är fel i relationen eftersom ni bedrar honom. Kom inte och säg att ni älskar eran partner, för man är ALDRIG otrogen mot den man älskar. Ni tycks inte veta vad älska innebär. Synd att ni aldrig fått uplleva det.Varför kan ni inte berätta för er partner och låta honom gå vidare. Det är inget annat än själviskt och elakt att bedra honom.
    Såg att det börjat trilla in svar i den här tråden igen
    Jag startade tråden, men har bytt nick nu och hade inte kvar tråden.

Nej för mig är det självklart att man inte bedrar den man älskar, jag älskade inte min (numera) fd man eftersom jag föll hals över huvud för den andre killen. Läs tråden lite nogrannare så ser du att vi tog beslut om att skiljas för flera månader sen. Det andre förhållandet hade inte pågått länge men för den som undrar kan jag berätta följande; Vi bor numera i varsin lägenhet och är ett par. Vi vill inte flytta ihop för snabbt eftersom vi båda två har barn med våra ex. Jag är väldigt lycklig över att smyg-perioden är över och kan glädja er med att jag numera kan ha sex i egen säng
  • Jessis

Arbetsplats, bil, parker (nattetid iaf), skogen mm mm

Fantasin sätter stopp för platserna...

Personligen föredrar jag dock soffor, sängar och liknande för att ha sex (fast ett köksbord eller bilsätet är inte helt fel de heller) och har mest träffats hemma hos mig på den tid det begav sig...

(Då jag var med en man jag visste var upptagen... )

Och den gång jag varit otrogen så har det varit hemma hos honom (detta gäller då jag var det mot exmaken) och eller på hotellrum en underbar helg (detta gäller mit nuvarande maken och ja.. han vet om det.. )

• 1Barn

Jaha då vet man att de är kört att träffa en trogen tjej. Vad är de för fel att vara monogam egentligen, jag bara undrar? om sex livet är så tråkigt i ett förhållande varför då ens ha ett förhållande?

Jag får väl se till att leva singel då och hitta one night stands ibland istället. *suck*

• Anonym (TS)
    1Barn skrev 2010-04-18 15:54:54 följande:
    Jaha då vet man att de är kört att träffa en trogen tjej. Vad är de för fel att vara monogam egentligen, jag bara undrar? om sex livet är så tråkigt i ett förhållande varför då ens ha ett förhållande? Jag får väl se till att leva singel då och hitta one night stands ibland istället. *suck*
    Suck...klicka på "visa Endast" brevid trådstartaren. Allt är inte svart eller vitt.
  • Jojo74
    1Barn skrev 2010-04-18 15:54:54 följande:
    Jaha då vet man att de är kört att träffa en trogen tjej. Vad är de för fel att vara monogam egentligen, jag bara undrar? om sex livet är så tråkigt i ett förhållande varför då ens ha ett förhållande? Jag får väl se till att leva singel då och hitta one night stands ibland istället. *suck*
    Jag är singel.....men inte min kk.... Så jag säger väl som dig....det är kört att hitta en trogen kille!
  • Anonym (TS)
    Jojo74 skrev 2010-04-18 18:14:18 följande:
    Jag är singel.....men inte min kk.... Så jag säger väl som dig....det är kört att hitta en trogen kille!
    Ni får väl ta kontakt med varandra då
  • 1Barn
    Jojo74 skrev 2010-04-18 18:14:18 följande:
    Anonym (TS) skrev 2010-04-18 19:18:43 följande:
    Ni får väl ta kontakt med varandra då
    {#lang_emotions_laughing}{#lang_emotions_embarassed}
  • spiia

Jag träffar en man som varit gift, nu ligger i skilsmässa och hans fru vet om vår relation, men det är inte därför de skiljer sig. Dock vet Hon inte om att vi träffas under pågående separation... Inga barn har dom, så det är "bara" henne han lämnar.

Jag har iallafall en kompis som ställer upp och lånar ut sin lägenhet till oss någon gång ibland så vi kan seees och mysa... Ibland är hon hemma själv och det funkar även då. {#lang_emotions_tongue_out} Fast ibland kan vi bara ses där för att ses, prata osv. Vi planerar att försöka gemensamt när deras värsta period är över...

• bodegapeppe

kanske det har sagts förut? om man inte är så krävande finns det ju gott om billiga hotell nuförtiden, iofs mest runt större städer men ändå. 200-300 för ett dygn är helt överkomligt. Man kan göra en hel del kul på ett ställe man inte behöver sanera efteråt, avslappnat och bra :)

Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?