• Anonym (Den andre)

Ni som är otrogna, var ses ni för sex?

Med risk för att somliga ska sätta moralkakan i halsen
    Ni som är otrogna och där båda parter har förhållanden, var ses ni för era intima stunder? Givetvis ska det vara ställen där man inte riskerar snabb upptäckt!
    Jag vill inte ta hem min älskare hem till mig, och inte heller åka hem till honom.

Behöver verkligen tips!

• Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?
  • bodegapeppe

Jag ju själv varit otrogen och bedragen så jag vet en del i ämnet. Och jag har en stark känsla av att man måste visa någon slags respekt mot den man bedrar (?!) Oftast blir ju den personen förstörd ändå så jag tycker man ska undvika ställen som hemma eller i den gemensamma bilen. Lite som terrorbalans. Iaf skulle jag om jag kom på min sambo i min säng med sin älskare få väldigt svårt att kontrollera mina hjärnspöken :)

Vilket skulle innebära att sambon skulle få söka sig en ny älskare eftersom jag förmodligen hade slagit ihjäl honom. Om inte hon låg överst, då kanske jag skulle tänka på barnen innan jag slog och ge dom tid att försvara sig.

Sen skulle hon inte få ut mycket till underhåll av mig på minst 7år. Eller är det kanske enklare när man sitter inne? man får ju någon slags inkomst då också.

• Anonym (TS)
    bodegapeppe skrev 2010-05-07 06:49:31 följande:
    Jag ju själv varit otrogen och bedragen så jag vet en del i ämnet. Och jag har en stark känsla av att man måste visa någon slags respekt mot den man bedrar (?!) Oftast blir ju den personen förstörd ändå så jag tycker man ska undvika ställen som hemma eller i den gemensamma bilen. Lite som terrorbalans. Iaf skulle jag om jag kom på min sambo i min säng med sin älskare få väldigt svårt att kontrollera mina hjärnspöken :) Vilket skulle innebära att sambon skulle få söka sig en ny älskare eftersom jag förmodligen hade slagit ihjäl honom. Om inte hon låg överst, då kanske jag skulle tänka på barnen innan jag slog och ge dom tid att försvara sig.Sen skulle hon inte få ut mycket till underhåll av mig på minst 7år. Eller är det kanske enklare när man sitter inne? man får ju någon slags inkomst då också
    Jag vet vad du menar. Vi sågs inte heller på gemensamma ställen.
    Trots att man faktiskt utövar djupt respektlöst beteende så bör man ändå respektera den andres saker, säng eller hem. Tilliten får sig en rejäl törn ändå utan att man behöver gå och fundera på vad som hänt i ens hem.
  • linda007
     Vilket skulle innebära att sambon skulle få söka sig en ny älskare eftersom jag förmodligen hade slagit ihjäl honom. Om inte hon låg överst, då kanske jag skulle tänka på barnen innan jag slog och ge dom tid att försvara sig.
    Varför skulle du ge dig på älskaren, är det inte din sambo som gjort fel?
  • Anonym (dubbelmoral)
    Jag ju själv varit otrogen och bedragen så jag vet en del i ämnet. Och jag har en stark känsla av att man måste visa någon slags respekt mot den man bedrar (?!) Oftast blir ju den personen förstörd ändå så jag tycker man ska undvika ställen som hemma eller i den gemensamma bilen. Lite som terrorbalans. Iaf skulle jag om jag kom på min sambo i min säng med sin älskare få väldigt svårt att kontrollera mina hjärnspöken :) Vilket skulle innebära att sambon skulle få söka sig en ny älskare eftersom jag förmodligen hade slagit ihjäl honom. Om inte hon låg överst, då kanske jag skulle tänka på barnen innan jag slog och ge dom tid att försvara sig.Sen skulle hon inte få ut mycket till underhåll av mig på minst 7år. Eller är det kanske enklare när man sitter inne? man får ju någon slags inkomst då också.
    Säger mannen som kan tänka sig att gå till en hora?! Jo, jo, sopa rent framför din egen dörr först! Någonsin slagit dig att DIN sambo kanske har en älskare?????
  • dlk

Ja, fy fan. Här inne finns det många slampor måste jag säga. Trist att ni låter det faktum att ni har ett så oerhört händelsefattigt liv gå ut över eran relation i ett desperat försök att bli "sedd".

• rohan

Håller med dlk det är ett yterst ludderaktigt slampigt och elakt beteende  det här med springa runt förbiliga och förljuga deras partners tillit och fötroende genom svinig  otrohet.

• Helen C

En fråga bara. Ni som e otrogna.. Vad är de brist på hemma????? Vad är de er sambo/man/Kvinna inte kan ge er????

• Anonym (TS)
    Helen C skrev 2010-05-08 12:43:25 följande:
    En fråga bara. Ni som e otrogna.. Vad är de brist på hemma????? Vad är de er sambo/man/Kvinna inte kan ge er????
    Eftersom alla otrogna inte är en homogen grupp kan jag bara svara för mig själv.
    Kärleken var död, jag hölls tillbaka av olika skäl och vågade inte ta steget och lämna min man.
    Det låter fint att säga att man ska jobba på en relation, men om det enbart är en person som jobbar och den andra vägrar inse sina egna brister (exempelvis genom att söka hjälp för missbruk eller gå i rådgivning) kommer man till en punkt då allt dör. Kärlek, respekt etc.
    Jag höll ut flera år för barnens skull och satte mig själv på sparlåga. Sen träffade jag någon som gav mig respekt, kärlek och fjärilar i magen. På den vägen är det. Nu är jag snart skild.
  • Jojo74
    Anonym (TS) skrev 2010-05-08 14:10:17 följande:
    Eftersom alla otrogna inte är en homogen grupp kan jag bara svara för mig själv. Kärleken var död, jag hölls tillbaka av olika skäl och vågade inte ta steget och lämna min man. Det låter fint att säga att man ska jobba på en relation, men om det enbart är en person som jobbar och den andra vägrar inse sina egna brister (exempelvis genom att söka hjälp för missbruk eller gå i rådgivning) kommer man till en punkt då allt dör. Kärlek, respekt etc. Jag höll ut flera år för barnens skull och satte mig själv på sparlåga. Sen träffade jag någon som gav mig respekt, kärlek och fjärilar i magen. På den vägen är det. Nu är jag snart skild.
    Håller med helt och hållet. Just nu är jag ju inte otrogen eftersom jag inte lever i ett förhållande. Men när mitt gamla förhållande var så pass dött och pga många omständigheter så kunde vi inte bryta upp just då så sökte jag närhet, bekräftelse och frihet på annat håll. Men det var endast efter att vi bestämt oss, men inte flyttat isär.
  • Anonym
    Helen C skrev 2010-05-08 12:43:25 följande:
    För min del, enbart kravlöst sex.

Ingår i en grupp inne i stan. Idag är vi 8 par som hyr restauranger etc och ses.
    Nej, det är inga swingerspartyn, utan vi kan ses i en öppen miljö med likasinnande.
    Troligtvis är det svårt för en utomstående att förstå sånt här.

Livet är kärlek och sex och det behöver inte alltid hänga ihop.
    SE på ONS.
Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?