• Anonym (Den andre)

Ni som är otrogna, var ses ni för sex?

Med risk för att somliga ska sätta moralkakan i halsen
    Ni som är otrogna och där båda parter har förhållanden, var ses ni för era intima stunder? Givetvis ska det vara ställen där man inte riskerar snabb upptäckt!
    Jag vill inte ta hem min älskare hem till mig, och inte heller åka hem till honom.

Behöver verkligen tips!

• Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?
  • joho
    Hugolover skrev 2011-06-20 02:05:21 följande:
    Om nu allt annat är sååååå bra utom just sexbiten är inte den sjukt lätt fixad? Det kallas att DELA MED SIG AV SINA ÅSIKTER! Alltså att man säger till sin partner vad man vill ha och hur dom ska göra. Dom kanske först känner sig lite sårade men dom kommer att göra ett försök om nu allt är så bra och ni älskar varandra. Annars är man ju bara två egon som är ihop för att det är behändligt...

Skitprat!

Har försökt det med min fru och svaret jag fick var "Du ska vara glad för det du får" .. men va fan ..

Och jag är nog inte så krävande. Frågade bara efter mera oralt och annat än cowgirl... och lite mera överlag...

• sexymandy

vi brukar knulla i skogen. Endast älgar som ser på. Inte min man eller min älskades fru kan se oss. I bland så bokar jag resa för min man, och bjuder hem min älskare under helgen 

• Anonym (FH)

Hemma hos min kk i princip varje dag sen två år tillbaka

• Anonym (Viktor)
    Hugolover skrev 2011-06-20 02:05:21 följande:

Om nu allt annat är sååååå bra utom just sexbiten är inte den sjukt lätt fixad? Det kallas att DELA MED SIG AV SINA ÅSIKTER! Alltså att man säger till sin partner vad man vill ha och hur dom ska göra. Dom kanske först känner sig lite sårade men dom kommer att göra ett försök om nu allt är så bra och ni älskar varandra. Annars är man ju bara två egon som är ihop för att det är behändligt...

Men om hon inte vill göra ett försök till att ens ha ett "normalt" sexliv? Pratat med henne otaliga gånger, gett förslag på att bara onanera tillsammans till att använda leksaker och ingenting fungerar?
  • Anonym (moralkakan)
    Anonym (Viktor) skrev 2016-11-15 14:24:00 följande:
    Men om hon inte vill göra ett försök till att ens ha ett "normalt" sexliv? Pratat med henne otaliga gånger, gett förslag på att bara onanera tillsammans till att använda leksaker och ingenting fungerar?
    Vem säger att din version av "normalt" är den rätta? Hon kanske tycker det ni har nu är normalt?

Och varför är otrohet den enda möjliga lösningen? Är det så du löser alla konflikter när ni tycker olika? Jag frågar först, om hon inte tycker som jag så gör jag som jag vill ändå fast i smyg.
  • Anonym (moralkakan)
    joho skrev 2011-07-04 10:11:48 följande:

Skitprat!

Har försökt det med min fru och svaret jag fick var "Du ska vara glad för det du får" .. men va fan ..

Och jag är nog inte så krävande. Frågade bara efter mera oralt och annat än cowgirl... och lite mera överlag...

Om din fru frågar dig om du vill ta en jättedildo i röven och du säger nej, är det grönt för henne att knulla andra då?
  • Anonym (Viktor)

[quote=77135223][quote-nick]Anonym (moralkakan) skrev 2016-11-15 15:34:01 följande:[/quote-nick]

Vem säger att din version av "normalt" är den rätta? Hon kanske tycker det ni har nu är normalt?

Och varför är otrohet den enda möjliga lösningen? Är det så du löser alla konflikter när ni tycker olika? Jag frågar först, om hon inte tycker som jag så gör jag som jag vill ändå fast i smyg.

[/quote

En dålig snabbis i fyllan med 1-3månaders mellanrum kan inte vara normalt? Aldrig om jag tar initiativet, varken nykter eller ej. Det är en ganska psykisk nedbrytande. Jag har frågat och föreslagit många gånger om olika saker, men ingenting fungerar.

• Anonym (Älskarinnan)

Vi träffades dagligen hemma hos honom när hans dåvarande sambo var på jobbet. Den sängen fick hon ta med sig när hon flyttade sedan.

Annars på jobbet, utomhus, i bilen (en kombi med nerfällt baksäte ger hyfsat med plats) på hotell osv. Vill man ligga löser man det.

Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?