• Anonym (Den andre)

Ni som är otrogna, var ses ni för sex?

Med risk för att somliga ska sätta moralkakan i halsen
    Ni som är otrogna och där båda parter har förhållanden, var ses ni för era intima stunder? Givetvis ska det vara ställen där man inte riskerar snabb upptäckt!
    Jag vill inte ta hem min älskare hem till mig, och inte heller åka hem till honom.

Behöver verkligen tips!

• Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?
  • summertime01

Dom som har störst käft kommer tillslut att vara otrogen själv... JAG fattar inte hur folk kan sitta och trycka ner andra människor om hur dom väljer att leva SINA liv.. detta är ett val som TS har valt och låt hon leva det. Hon ställde en fråga och då förväntar hon sig att få ett svar på just den frågan och inget annat. Sköt er själv och skit i andra, tro mig.. ni kanske kan slappna av lite då!

Jag skiter i va andra gör med sina liv för jag har mitt eget att tänka på. Att man ens har orken och energin att lägga ner på andra. Näääääääää..... GIVE UP....

TS.... GO FORE IT... Det är ditt liv och det är bara du som bestämmer hur DU vill leva det!!

• Anonym (brittany)
    summertime01 skrev 2010-05-25 20:42:16 följande:
    Alltså jag förstår inte vissa som skriver inlägg här. Om nu många anser att detta är ett känsligt ämne att prata om m.m. Va fan läser ni här för då? Håll er till annat. Hon ställer en FRÅGA om EN sak, kan inte folk bara svara på frågan och sedan skita i om det är rätt lr fel, för det är väl upp till henne om det är just rätt lr fel. blir less på alla moralkärringar m.m. som tror sig veta att allt om allt.. kom ner på jorden och inse att allt fan inte är perfekt.. och det är inklusive er, moralkärringar!

INGEN ÄR PERFEKT och jävla tur de, tänk så förbannat tråkigt det skulle bli isåfall.. :D...!
    Du menar att det är störande att folk faktiskt vill hålla det de lovat sin partner? Måste ju i och för sig kännas lite tungt med alla som lever trogna när man själv misslyckats. 
  • Anonym (Indignerad)

Om TS bett om råd för att göra något olagligt hade jag förstått upprördheten men ny är det kanske 3% av inläggen som är svar på den ursprungliga frågan. Herregud vad det moraliseras! Och även detta inlägg är OT, jag har tyvärr inga bra tips, jag gillar inte otrohet. Men det är ju JAG i MINA relationer. Låt för h-e andra leva som de vill.

• Anonym

såg saggefläckar i en säng på mitt jobb, så där har folk roat sej, liksom jag själv har..... å på mitt jobb är man präktig ska ni veta!!!!!! bara trohetsivrare. haha!!!!!!! så hitta en plats på jobbet!

• Incorporeall

För mig handlar otrohet om att svika sin partner. På så många olika plan. Sen om man är kapabel till att göra det sveket är ju upp till en själv. Jag vet att jag inte hade kunnat leva med mig själv om jag hade gjort det mot min sambo.
    Sen finns det andra som kan av diverse anledningar. Hade man mått riktigt ruttet och träffat en annan människa som får en att må bra så hade det nog varit mycket svårt att motstå. Samt att det nog är lätt att vara egoistisk i en sån situation.

Vad det gäller ställen så hade jag en taga en kk som jag träffade hemma hos honom (vad jag trodde). Visade sig att det var hans flickväns lgh eftersom de provade på att bo tillsammans i hans. Man kännde sig ganska smutsig efter det. Annars finns det hotel om ni bor i en större stad. Hade kompisar som hade one-night-stands så när de bodde hemma. Delar man på kostnaden så blir det inte så farligt dyrt.

• sMickey
    Zelogath skrev 2010-05-25 23:04:28 följande:
    Vissa folk har ingen skam eller moral i kroppen, vissa tycker att de "förtjänar" att sätta på något nytt, grattis till dem säger jag bara, själv så skulle det aldrig falla mig in att vara otrogen.
    Varför?
    Jo, för jag älskar min fästmö, och jag skulle inte göra något som kunde skada vår relation.
    Nu är det ju såhär, är man otrogen så älskar man inte längre sin partner på samma sätt som man kanske gjorde från början, man kan tröttna eller så kan man själv bli sviken (på olika sätt).. Nej det är aldrig rätt att vara otrogen och såra en annan människa som antagligen litar på en, Men lika lite är det rätt att såra sin partner överhuvudtaget.. tänk på det istället? För ingen är perfekt, jag har varit otrogen i tre av fem förhållanden pga fysisk misshandel, psykisk misshandel, sviket förtroende, otrohet åhejåhå... Skulle förlåta vilken otrogen kille som helst alla dar i veckan, sålänge jag slipper misshandeln igen :) älskar man inte längre varandra så kan bara de två  i ett förhållande bestämma själva om de ska fortsätta såra varandra eller avsluta det snarast Så sluta klaga på otrogna människor :)
  • vt1

Oftast i kyrkan. Funkar bäst när det inte är gudstjänst.

• Anonym (moralkakan)
    Anonym (TS) skrev 2010-05-25 23:10:23 följande:
    Vad skönt att höra! Du kommer säkert ha ett gediget jobb här på familjeliv att lära ut delar av din stora visdom
    Ska inte säga något om din ålder alls, men nog hade jag svårt att se mig själv i den här sitsen då jag var 19 Allt var ju liksom rätt solklart på den tiden..
    Otrohet och familjeliv? Why not? Familjeliv är som du sett ett stort forum. Diskussioner om buttplugs hör inte heller direkt ihop med familjelivet.
    Bara för att man blir förälder suddas inte allt annat ut. T ex så kan man sluta älska den person som är pappa till barnen.
    Och du kunde inte komma på något bättre användning för din fantastiska livserfarenhet du uppnåt sen du var 19 än att knulla runt , fega , svika , ljuga ?
Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?