• Anonym (Den andre)

Ni som är otrogna, var ses ni för sex?

Med risk för att somliga ska sätta moralkakan i halsen
    Ni som är otrogna och där båda parter har förhållanden, var ses ni för era intima stunder? Givetvis ska det vara ställen där man inte riskerar snabb upptäckt!
    Jag vill inte ta hem min älskare hem till mig, och inte heller åka hem till honom.

Behöver verkligen tips!

• Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?
  • linda007
    Anonym (want to be there) skrev 2010-05-14 19:21:10 följande:
    Kan inte folk återgå till att svara på TS fråga! Var träffas man ????
    hotell förstås. men ta det på en ort där den upptagne parten inte bor, så att det inte blir konstigheter. om båda är upptagna, välj en tredje ort.
  • Anonym (want to be there)
    linda007 skrev 2010-05-14 20:54:28 följande:
    hotell förstås. men ta det på en ort där den upptagne parten inte bor, så att det inte blir konstigheter. om båda är upptagna, välj en tredje ort.
    Fast hotell blir ju lite dyrt om man ska ses varje vecka......
  • Anonym (TS)

Ok, nu är jag förbi stadiet av smussel, men här är mina bästa tips från den tid då det begav sig :

Hotell/vandrarhem
    Ta bussen ut till naturreservat och ta med filt
    Bilen
    Låna kompis lägenhet/sommarställe/båt
    Kontoret efter stängning

• Anonym (måånga ställen)

När jag var otrogen med min gamla granne som var gift så åkte vi iväg till en annan ort i närheten och hade sex utomhus. Sen när jag och min kille var utomlands så bodde han i vårt hus (för han var osäker på om han ville fortsätta med sin fru), jag åkte då hem tidigare från semestern och hade sex hemma, dock i gästrummet.
    Sen hade vi sex på mitt jobb när jag hade stängt... Det finns många ställen men det gäller ju att ingen man känner ser en...

Kan tillägga att jag inte är tillsammans med min förra sambo längre. Men jag är fortfarande vän med han jag var otrogen med och hans fru.

• deelah
    Anonym skrev 2009-11-26 10:04:36 följande:
    man kan inte Älska ngn om man är otrogen mot den
    Man kan.. kanske har man varit tillsammans länge,varit med om mycket vuxit ihop.
    Kanske fantiserar man och är "sugen" på någon annan.
    Under er livstid tsm kan det komma att hända, men det är ditt samvete som avgör om du väljer att göra något eller inte.
  • Anonym

Jag träffade en upptagen man förut och då var vi mest hemma hos mig... men det var ju enkelt eftersom jag var singel. Men vi var även på kontoret, toalett på uteställen och på hans sommarställe.

• Anonym (want to be there)

Tackar och bockar för tips och hoppas att jag snart är där

• Anonym

Jag o min gifte älskare träffades på hundklubben där vi båda var medlemmar, hemma hos honom när hans fru jobbade, i en kompis lägenhet då denne var bortrest, i skogen, i bilen, hemma hos mig då min make var borta...
    Nöden är uppfinningarnas moder heter det ju

• summertime01

Alltså jag förstår inte vissa som skriver inlägg här. Om nu många anser att detta är ett känsligt ämne att prata om m.m. Va fan läser ni här för då? Håll er till annat. Hon ställer en FRÅGA om EN sak, kan inte folk bara svara på frågan och sedan skita i om det är rätt lr fel, för det är väl upp till henne om det är just rätt lr fel. blir less på alla moralkärringar m.m. som tror sig veta att allt om allt.. kom ner på jorden och inse att allt fan inte är perfekt.. och det är inklusive er, moralkärringar!

INGEN ÄR PERFEKT och jävla tur de, tänk så förbannat tråkigt det skulle bli isåfall.. :D...!

Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?