akvarium
hej hej på er där ute
är de nån här som har akvarium. skulle vara troligt å prata isåfall. har nämligen nyss satt igång ett eget akvarium å är inte så duktig än
hej hej på er där ute
är de nån här som har akvarium. skulle vara troligt å prata isåfall. har nämligen nyss satt igång ett eget akvarium å är inte så duktig än
jag har haft akvarium, sen 10 januari iår
marsbebis. ok va skoj, hur stort är erat då? å vad har nu för fiskar
Våran är på 260 liter
Har lite olika fiskar, mkt malar dom är tuffa tycker jag, annars har jag scalarer, svärdbärare, kardinaltetror, en silverhaj, slöjstjärtar
blandad kompott.. sen har jag två st jättevändmalar dom är söta
Har haft akvarie i mer än 4 år så det är bara att fråga på
Just nu har vi 5 st igång, både salt- och sötvatten. Mest ciklider har jag haft, men även en del vanlig sällskapsfisk, har också ett speciellt malakvarium och som sagt ett saltvattens med clownfisk m.m
Här är en till, haft det i 3 år.
va iför akvarieintresserad redan vid tidig ålder och hade då ett 90 lites men nu vart jag så sugen igen så i januari som sagt köpt vi ett på 260
inte lika mkt jobb med större
ok, ja jag har förståt att de är "bättre" med ett stort akvarium, skulle gärna vilja ha de, men får inte för gubben. de är ju sååå fint med skalarer :)
har bara 7 guppisar å en mal, 2 fenad nånting hette malen.
är de nån som har nå bilder?
emma
jag har bilder
kan försöka göra ett kollage och lägga ut
jag vill ha ett mindre med typ 120 liters och ha söta små elefantnosfiskar i de
saknar mina små tulisar som jag hade förut
glömmer jämt mitt lilla akvarium, på typ 17 liter
EmmaMaria
på den här sidan ska jag ha lite info om mitt akvarium, men de va länge sen jag uppdattera tror jag:
www.zoonen.se/minzoon.asp
sen måste jag tipsa om zoopet.se oxå en skitbra akvariesida