• alarik82

akvarium

hej hej på er där ute
    är de nån här som har akvarium. skulle vara troligt å prata isåfall. har nämligen nyss satt igång ett eget akvarium å är inte så duktig än

• Svar på tråden akvarium
  • Marsbebis06

jag har haft akvarium, sen 10 januari iår

• Marsbebis06

Våran är på 260 liter
    Har lite olika fiskar, mkt malar dom är tuffa tycker jag, annars har jag scalarer, svärdbärare, kardinaltetror, en silverhaj, slöjstjärtar blandad kompott.. sen har jag två st jättevändmalar dom är söta

• Poena

Har haft akvarie i mer än 4 år så det är bara att fråga på

Just nu har vi 5 st igång, både salt- och sötvatten. Mest ciklider har jag haft, men även en del vanlig sällskapsfisk, har också ett speciellt malakvarium och som sagt ett saltvattens med clownfisk m.m

• mmonika77

Här är en till, haft det i 3 år.

• Marsbebis06

va iför akvarieintresserad redan vid tidig ålder och hade då ett 90 lites men nu vart jag så sugen igen så i januari som sagt köpt vi ett på 260

inte lika mkt jobb med större

• alarik82

ok, ja jag har förståt att de är "bättre" med ett stort akvarium, skulle gärna vilja ha de, men får inte för gubben. de är ju sååå fint med skalarer :)
    har bara 7 guppisar å en mal, 2 fenad nånting hette malen.
    är de nån som har nå bilder?

• Marsbebis06

emma

jag har bilder kan försöka göra ett kollage och lägga ut

jag vill ha ett mindre med typ 120 liters och ha söta små elefantnosfiskar i de saknar mina små tulisar som jag hade förut

• Marsbebis06

glömmer jämt mitt lilla akvarium, på typ 17 liter

• Marsbebis06

EmmaMaria
    på den här sidan ska jag ha lite info om mitt akvarium, men de va länge sen jag uppdattera tror jag:

www.zoonen.se/minzoon.asp

sen måste jag tipsa om zoopet.se oxå en skitbra akvariesida

Svar på tråden akvarium