• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Pixxi
    puh fantast skrev 2010-02-02 19:57:06 följande:
    Har frågat tidigare om softshelljacka, men jag provar igen. Hur är en sån jacka? Är de varma så det är vårjacka eller tunn som sommarjacka? Hur mycket regn tål de? Smidiga eller stela?
    De är super, mjuka och tunna, är det kallt kan man ha något tjockare under, de är vindtäta och klarar väta rätt ok.

Har de fått in sånna på Lindex nu?

Såg på H&M idag
  • Rosenbarn

Vilken fin jacka tukos - den kommer de bli till sonen... När den kommer hoppas jag att en rabatt finns

• Smilla75
    Pixxi skrev 2010-02-02 19:59:46 följande:
    De är super, mjuka och tunna, är det kallt kan man ha något tjockare under, de är vindtäta och klarar väta rätt ok. Har de fått in sånna på Lindex nu?Såg på H&M idag
    Ja, fina för 299 kr.
  • Helenapena
    Smilla75 skrev 2010-02-02 21:34:26 följande:
    Ja, fina för 299 kr.
    Vi köpte en sådan till sonen i helgen, den röda Såååå snygg!!!!! var ute i sista minuten med 30% kupongen minsann, hi hi!
  • Jesssicaaa

Ni verkar vara några som har koll på lindexkläder här inne....vilka av överdragsbyxor ska man välja nu i vår, fodrade eller ofodrade?

• Helenapena

Dom ofodrade från FIX eller Lindex outwear är toppen tycker jag!! Fungerar vår som höst och man kan ju alltid ha en varmare fleecebyxa under när/om det behövs

• puh fantast

Var jättesugen på en röd softshell till sonen, men de slutar på 122 och det är förmodligen för litet

Varför gör de alla större kläder i så tråkiga färger, den fanns bara i svart på stora pojk, IRRITERAD!!!
  • Line80
    puh fantast skrev 2010-02-03 18:33:52 följande:
    Var jättesugen på en röd softshell till sonen, men de slutar på 122 och det är förmodligen för litet Varför gör de alla större kläder i så tråkiga färger, den fanns bara i svart på stora pojk, IRRITERAD!!!
    kolla HM annars dom har mkt snyggare jackor på stora pojk å flick än på lilla vilket irriterar mej
    Mamma till Nicole 2002 & Colin 2005
  • maggan75
    puh fantast skrev 2010-02-03 18:33:52 följande:
    Var jättesugen på en röd softshell till sonen, men de slutar på 122 och det är förmodligen för litet Varför gör de alla större kläder i så tråkiga färger, den fanns bara i svart på stora pojk, IRRITERAD!!!
    Håller med jag ville ha den turkosa men  när jag kollade storlekarna  blev jag så besviken ju
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10