• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • j00hanna

Hej! Nån här som har erfarenhet av FIX skaljackorna? :) Köpte en röd fin åt min son idag, går dom alls att jämföras med POPs skaljackor?

• MallaW

Finns det några rabattkuponger ute från Lindex just nu? Eller när är det de brukar komma? Finns ju så mycket fint just nu

• Smilla75
    MallaW skrev 2010-02-04 19:07:26 följande:
    Finns det några rabattkuponger ute från Lindex just nu? Eller när är det de brukar komma? Finns ju så mycket fint just nu
    Nej, de gick ut 31 januari. Väntar väl nya kring 16:e sådär varje månad.
  • MallaW
    Smilla75 skrev 2010-02-04 19:09:11 följande:
    Nej, de gick ut 31 januari. Väntar väl nya kring 16:e sådär varje månad.
    Åh, tack
  • Hummelina
    anette 81 skrev 2010-02-04 18:16:03 följande:
    finns inte denna redan?? www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=702...
    Jo, har köpt en sån till min dotter. Såå fin tycker jag!
    j00hanna skrev 2010-02-04 13:04:09 följande:
    Hej! Nån här som har erfarenhet av FIX skaljackorna? :) Köpte en röd fin åt min son idag, går dom alls att jämföras med POPs skaljackor?
    Har också köpt en sån i år och har tidigare bara köpt POP´s skalis. Verkar som många tycker de är prisvärda. Men skulle också vilja höra vad ni som haft en FIX skaljacka tycker!
    ♥ Världens finaste 080404 ♥
  • seacucumber

all kids, e det nått nytt dom börjat med eller e det jag som missat det tidigare?

• sarsparis
    j00hanna skrev 2010-02-04 13:04:09 följande:
    Jag har också köpt en och har bara hört gott om dem de har ju en vattenpelare på 6000 vilket är jättebra så den lär vara helt vattentät, kanske får man göra en impregnering nån gång. Men jag vill också höra ris eller ros, men det känns som ett kap i jämförelse med pop då jag bara betalade 280 :- för den så det får bli som det blir.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10