• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • h80
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-02-04 20:07:28 följande:
    Köpte den på nätbutiken. Har nog köpt för nästan 2500 på rean i år, började redan på 30%, sen på 50% och en del idag på 70%...skulle dock inte "våga" gå tillbaka och köpa om grejerna nu, tycker det skulle vara lite skämmigt.
    de är vana :) det är hur många som helst som gör det. Jag har sparat massa pengar på att göra så. Idag var vi 4st i affären och 3 gjorde så.
  • Tvillingmamma2007
    h80 skrev 2010-02-04 20:16:57 följande:
    de är vana :) det är hur många som helst som gör det. Jag har sparat massa pengar på att göra så. Idag var vi 4st i affären och 3 gjorde så.
    Hehe ok, men vet ändå inte om jag orkar Tur att inte sambon vet om det bara.
  • seacucumber
    Snorky skrev 2010-02-04 20:10:04 följande:
    nä, det har de haft länge... det är deras unisex-kollektion som de släpper varje säsong... de har haft med stjärnor, bondgårdsdjur etc.
    okej
  • Smilla75

Tycker ni jag ska satsa på rutiga POP:en som vårjacka eller FIX-jackan (med kupong) till dottern?

• mortillsju
    Smilla75 skrev 2010-02-04 21:21:17 följande:
    Tycker ni jag ska satsa på rutiga POP:en som vårjacka eller FIX-jackan (med kupong) till dottern?
    Beror på ekonomi och vad du tycker är fint, tycker jag.
  • h80
    Smilla75 skrev 2010-02-04 21:21:17 följande:
    om det är pop som finns på rean, så tycker jag du ska ta den. Den får du dessutom mer för om du ska sälja sen
  • Smilla75
    mortillsju skrev 2010-02-04 21:25:25 följande:
    Beror på ekonomi och vad du tycker är fint, tycker jag.
    Det blir ingen stor skillnad 280 kr resp 395 kr. Jag antar också att det finns ett andrahandsvärde i POPs, å andra sidan kan mina söner kanske ärva en röd FIX, de vill nog inte ha POP:en....svårt!
  • puh fantast

Är softshell jackorna mer en vinterjacka som används när det är lite varmare, nollgradigt och några plusgrader? Eller kan man använda den på våren och försommaren när det är runt 10-12 plusgrader?

Såg en superfin orange på pop igår som jag blev sugen på, men är fundersam på när den ska avnändas, de känns så varma.
    Säg gärna vad ni tycker, både gott och ont.
  • Pearl22

Är rean slut nu på Lindex? Handlade en del på halva reapriset förra helgen och är sugen på att handla lite till Bor i Umeå...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10