• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • TeDrickaren
    Coca cola light skrev 2010-02-05 23:19:32 följande:
    Tack för era svar. Då ska man bara bestämma sig för färg. Lutar år turkos, men samtidigt är det så tidlöst med marinblått. Tur i alla fall att jag fortfarande har 30% på ett babyplagg kvar.
    Hade också tagit turkost, gillar inte marinblått.
    Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • Anna i Skåne
    TeDrickaren skrev 2010-02-06 09:53:47 följande:
    Hade också tagit turkost, gillar inte marinblått.
    Hihi, jag hadetagit marin. Klassiskt
  • AochJsMamma
    Coca cola light skrev 2010-02-05 23:19:32 följande:
    Tack för era svar. Då ska man bara bestämma sig för färg. Lutar år turkos, men samtidigt är det så tidlöst med marinblått. Tur i alla fall att jag fortfarande har 30% på ett babyplagg kvar.
    helt klart TURKOST!"! Jag älskar oxå marinblått, men turkost är så vårigt fint!!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • TeDrickaren
    Anna i Skåne skrev 2010-02-06 11:09:59 följande:
    Hihi, jag hadetagit marin. Klassiskt
    Smaken är som
  • iAnnaMaria
    Coca cola light skrev 2010-02-06 13:21:30 följande:
    Är det någon som har klämt och känt på vindoverallen? Visst borde den fungera långt in på våren?
    Ja den kan man ha kalla sommarkvällar ocksp. hade den förra sensommaren/hösten... toppen
  • maruttan

Åh måste slänga in en "vuxen"-fråga till er Lindex experter! Spanade in ett par baggyjeans i butik idag men dum som jag var så köpte jag dem inte utan tänkte beställa dem från webshopen eftersom ett annat plagg jag ville ha inte fanns i rätt storlek.
    Jag har sett förut att de, jeansen , skulle komma in v 5 men nu hittar jag dem inte på hemsidan?!

Dessa jeans är det jag menar:

mafimo.blogg.se/2010/january/farligt-att-surfa.html

Någon som vet om de har funnits i webshopen men tagit slut?

• winters
    Coca cola light skrev 2010-02-05 22:26:39 följande:
    Funderar på den här vindoverallen från fix. Jag skulle vilja ha en sådan till Noah. Han är just nu i storlek 68, har bla molnoverallen från Lindex i 68 men den börjar nästan bli liten. Han är 65 cm och väger 7 kg. Tror ni att han kommer att drunkna i 80 eller ska jag chansa på att han kommer kunna 74 hela våren?
    Oscar har en sådan nu i storlek 62, han är exakt lika stor som Noah. Den har han haft i flera månader och kan fortfarande ha den, men den börjar bli lite liten. Jag skulle nog ha köpt 74, för när jag tittade på 80 såg den stor ut. Det är ju synd om den först passar till sommaren... Så skulle jag gjort iaf.
    Oscar 091001
  • j00hanna

Var och bytte FIX skaljackan från storlek 104 till 98 idag, 98 var också stoooor på min snart 2åriga son som är ca. 94 cm lång. De måste ju vara stora i storlek :-O
    Väntar på leggingsen och t-tröjorna med äpplen på också :) Hoppas de inte ser för tjejiga ut..

• TeDrickaren
    maruttan skrev 2010-02-06 18:01:52 följande:
    Åh måste slänga in en "vuxen"-fråga till er Lindex experter! Spanade in ett par baggyjeans i butik idag men dum som jag var så köpte jag dem inte utan tänkte beställa dem från webshopen eftersom ett annat plagg jag ville ha inte fanns i rätt storlek.Jag har sett förut att de, jeansen , skulle komma in v 5 men nu hittar jag dem inte på hemsidan?!Dessa jeans är det jag menar:mafimo.blogg.se/2010/january/farligt-att-surf...#commentNågon som vet om de har funnits i webshopen men tagit slut?
    snygga!! de skulle jag också kunna tänka mig
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10