• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • puh fantast

Här hos mig är det slut på halva reapriset, men de har satt ner det som är kvar till priser som är ungefär som halva reapriset

• solstraalen

Hitta jeansen med muddar å snöre i midjan ( med stjärnor ), för 69.50  idag på lindex

Pojke 10, flicka 4, pojke 2½.
  • Xgirl83
    winters skrev 2010-02-05 18:33:19 följande:
    Måste bara tipsa om den här vindfleeceoverallen från Fix, vi har haft den i höst/vinter och den är suverän!! www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=702...
    Ja, finns det sådana till hösten så ska jag lätt köpa en! (vår bebis kommer i maj)
    Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
  • Anna i Skåne

Samma här (Löddeköpinge)

puh fantast skrev 2010-02-05 15:00:45 följande:
    Här hos mig är det slut på halva reapriset, men de har satt ner det som är kvar till priser som är ungefär som halva reapriset
  • LJ2
    puh fantast skrev 2010-02-05 14:44:15 följande:
    Är softshell jackorna mer en vinterjacka som används när det är lite varmare, nollgradigt och några plusgrader? Eller kan man använda den på våren och försommaren när det är runt 10-12 plusgrader? Såg en superfin orange på pop igår som jag blev sugen på, men är fundersam på när den ska avnändas, de känns så varma. Säg gärna vad ni tycker, både gott och ont.
    jag har softshell på vårkant o sensommar/hösten.. =)
    inte till vintern, för tunn tycker jag.. o absolut för varm på sommaren!!
    håller värmen bra om det bara är 10-12 grader =)
    o mot blåst.. perfekt jacka enligt mig.. tunna o smidiga, men värme o vindtåliga.. =)
    alla 3 har såna =)
    * 3 underbara busfrön *
  • Pearl22

Det var slut på halva reapriset här också :( Det var en rosa fix 3-i-1 jacka jag var ute efter, men den var "bara" nedsatt till 349 :- Hittade dock samma på Tradera för 200 som jag köpte

• Mimou

Köpte Lindex fix-jackan idag i stl 86- den var jättestor i storlek!! Någon mer som har köpt den?

• Smilla75
    Mimou skrev 2010-02-05 20:15:26 följande:
    Köpte Lindex fix-jackan idag i stl 86- den var jättestor i storlek!! Någon mer som har köpt den?
    Fix är alltid stora.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10