• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Buttelina
    Hallontårta skrev 2010-02-19 21:40:26 följande:
    Såg att min beställning är på väg till butik...läääängtar! Ska kolla i butiken imorgon, ska säga att Malmö redan börjat sälja sina!
    hehe din lille fuling jag längtar med efter min tilläggsbeställning
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Hallontårta
    iAnnaMaria skrev 2010-02-19 22:07:59 följande:
    Nej ingen fara. Smala i modellen men fina :)
    Ja jag gillar dem, de är lite småtuffa Hoppas sonen får dem över låren
  • trollizz

Är det bara jag som inte tycker att äpplekläderna ej är så himla fantastiska? Kolla på dem idag i butik.

Känns som lite grupptryck..!!

• Hallontårta
    trollizz skrev 2010-02-19 22:26:07 följande:
    Är det bara jag som inte tycker att äpplekläderna ej är så himla fantastiska? Kolla på dem idag i butik. Känns som lite grupptryck..!!
    Jag tycker de är jättefina! Somriga och fina färger
  • j00hanna
    trollizz skrev 2010-02-19 22:26:07 följande:
    Är det bara jag som inte tycker att äpplekläderna ej är så himla fantastiska? Kolla på dem idag i butik. Känns som lite grupptryck..!!
    Jag tycker dem är jättefina! Och så UNISEX. Lindex har så "pojkiga" pojkkläder..
  • Mamma och Mor

Idag gjorde jag ett riktigt klipp på Lindex, fastän jag inte hade det i planerna :) Var en tur till Lindexbutiken i en galleria kort innan stängning. Pga att jag var ute i sista minuten så fattade jag mig kort, ryckte till mig en marinblå windstopper-overall till sonen och stegade mot kassan. Lämnade då också fram kupongen för 50 kr i rabatt vid köp över 150 kr och betalade med kort. Hastade sedan iväg hemåt. Väl hemma ser jag att kostnaden blev 129 kr för overallen! Den hade slagits in till priset av 179 kr och sedan drogs ju 50 kr från den summan. Har de något erbjudande på ytterkläder just nu som jag missat? Nåja, är nöjd med köpet kan jag lugnt påstå, för overallen är riktigt fin :)

~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • sunnanå

Finns kupong också i butiken på 50 kr barn och damrabatt el endat online?

nån som annars kan länka lappen?

• sunnanå

tröjan med 1 äpple på finns den i rosa bakgrund oxkå,hittar den ej på nätet,bara blå,gul och grön bakgrund finns nu.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10