• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Theina
    3småttingar skrev 2010-01-02 13:12:59 följande:
    Vi har samma smak :P  Jeanskjol hade ju vart snyggt men även en rosa kjol ja... får hålla utkik!
    Haha, ja det har vi onekligen härligt.. jag beställde lite kläder i webshoppen förut ikväll, det setet med Mumin leggings+tröja och en sådan rosa ny tröja med grodan på + lite från H&M också mest basgrejer.
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Lejån
    passau skrev 2010-01-02 14:14:07 följande:
    jag köpte en rosa vindstopper på Kappahl på 20% på reapriset 119:- får väl vara ok ränkade inte med att d fanns kvar till ½ rean...någon som har mer exakt koll på när ½ rean börjar?vet att någon brukar föra "dagbok" och har koll*L*
    Jag tror att jag skrev upp förra vinterns... Kollar imorgon om det inte är ngn som hunnit svara före.
    längtar efter sommar & sol
  • Snorky
    AochJsMamma skrev 2010-01-02 17:27:09 följande:
    Snorky har jag för mig brukar ha koll!
    haha... har slutat haft koll nä, men förut bloggade jag mkt o det gör jag inte längre av tidsbrist... då kunde jag ofta gå tillbaka o kolla om jag skrivit nåt om det innan.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Snorky
    passau skrev 2010-01-03 10:47:18 följande:
    jag misstänker runt 10jan eftersom kappahls 20% på rean går ut då *spekulerar*
    precis... så brukar jag också tänka... brukar stämma ganska så bra De kommer ju iaf inte börja innan dess.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • TeDrickaren

Jag hoppas lite tidigare...mormor kommer upp och ska shoppa loss till barnen (deras julklapp)

Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • Theina
    TeDrickaren skrev 2010-01-03 13:32:37 följande:
    Jag hoppas lite tidigare...mormor kommer upp och ska shoppa loss till barnen (deras julklapp)
    sånt är underbart
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • AochJsMamma
    Snorky skrev 2010-01-03 10:54:15 följande:
    haha... har slutat haft koll nä, men förut bloggade jag mkt o det gör jag inte längre av tidsbrist... då kunde jag ofta gå tillbaka o kolla om jag skrivit nåt om det innan.
    Attans då..

Var på Lindex idag, här gar de inte fått in nya Mumin... fick tröst shoppa en röd Fix WS till nästa höst (fanns inga mindre) för hela 99 spänn... {#lang_emotions_tongue_out}
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • jannah

Var inne på Lindex på A6 i Jönköping idag, och där hade dom nu fått in nya Mumin-kollektionen. Så jag köpte tightsen som matchar t-shirten... Tänkte att dottern kunde ha dom ihop tillsammans med en turkos Villervalla-kjol, eller en jeanskjol. Tightsen passar ju dessutom perfekt till den ljusrosa Mumin-tunikan/klänningen jag köpte. Tunikan fanns i flera andra färger såg jag nu: ceriserosa, illgrön, ljusblå och ljuslila om jag inte miss fel. Fast det var andra tryck på dom...

¤ Othilia 080524 ¤
  • molnen
    jannah skrev 2010-01-03 17:33:33 följande:
    Var inne på Lindex på A6 i Jönköping idag, och där hade dom nu fått in nya Mumin-kollektionen. Så jag köpte tightsen som matchar t-shirten... Tänkte att dottern kunde ha dom ihop tillsammans med en turkos Villervalla-kjol, eller en jeanskjol. Tightsen passar ju dessutom perfekt till den ljusrosa Mumin-tunikan/klänningen jag köpte. Tunikan fanns i flera andra färger såg jag nu: ceriserosa, illgrön, ljusblå och ljuslila om jag inte miss fel. Fast det var andra tryck på dom...
    åååå,måste kolla om det kommit in på vårat Lindex i morgon.....
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10