• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • molnen
    Lycka 1 skrev 2009-12-30 19:18:36 följande:
    Finns det någon aktuell rabattkod nu som någon vill dela med sig? Finns en hel del jag är sugen på i webshopen nu .
    50 kr rabatt vid köp för 100kr giltig till den 15/1 (bara på ord. pris)
    LC951
  • Hemlighet
    jannah skrev 2009-12-29 17:54:46 följande:
    Kan meddela att den nya Mumin-kollektionen är på väg ut i butik! Kikade in på Lindex lite snabbt efter ett sjukhusbesök idag, och såg att dom började plocka fram lite nytt... Råkade få med mig en tunika/klänning och en t-shirt ut! Sen att man hade ett par rabattkuponger också gjorde ju inte det hela sämre direkt... ;) Ska köpa tightsen i samma mönster som tröjan en annan gång... Fanns även i en "killvariant" och dom höll även på att packa upp pyjamasar och mjukisbyxor.
    Vet du om klänningen finns i stl 74. Eller är den för större barn?
  • Xgirl83

Jag vill ha den rosa mumintröjan fast som långärmad och inte t-shirt. Men det kommer nog snart.

• jannah
    Hemlighet skrev 2009-12-30 22:06:30 följande:
    Vet du om klänningen finns i stl 74. Eller är den för större barn?
    Den jag köpte finns från stl. 86. Men jag kan tänka mig att det säkert kommer nåt liknande på babyavdelningen också så småningom!
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah
    Xgirl83 skrev 2009-12-30 22:28:26 följande:
    Jag vill ha den rosa mumintröjan fast som långärmad och inte t-shirt. Men det kommer nog snart.
    Jo, en långärmad är ju lite mer praktiskt eftersom det kommer vara kyligt ett bra tag till. Men jag brukar köra med en matchande enfärgad långärmad tröja under t-shirtarna under kallare årstider. Och denna t-shirten är ju lätt att matcha till...! :)
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • Buttelina
    Xgirl83 skrev 2009-12-30 22:28:26 följande:
    jag med!!! men jag skulle tro att om det kommer en lånärmad så är den säkert inte i samma färger...
    maggan75 skrev 2009-12-30 20:00:19 följande:
    Den kommer säkert snart den med Har inte hunnit använda förra muminkläderna än  har man för mycket kläder då ??
    nääädå helt normalt ju
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Xgirl83
    Buttelina skrev 2009-12-30 22:53:58 följande:
    jag med!!! men jag skulle tro att om det kommer en lånärmad så är den säkert inte i samma färger...
    Aj då, hoppas du har fel! Men det är ju konstigt om den kommer i "flickfärger" i kortärmat och i "pojkfärger" i långärmat. Men det går ju att göra som Jannah skrev förstås, med enfärgat långärmat under.
  • maggan75

BUTTE :    tack precis vad jag behövde höra Just nu är jag inne i Molo period  med sonen tösen använder det mesta

• Buttelina
    Xgirl83 skrev 2009-12-31 09:28:43 följande:
    Aj då, hoppas du har fel! Men det är ju konstigt om den kommer i "flickfärger" i kortärmat och i "pojkfärger" i långärmat. Men det går ju att göra som Jannah skrev förstås, med enfärgat långärmat under.
    långärmad kommer säkert men kanske i lila nyanser
    maggan75 skrev 2009-12-31 10:18:58 följande:
    BUTTE :    tack precis vad jag behövde höra Just nu är jag inne i Molo period  med sonen tösen använder det mesta
    jag är alltid inne i en molo period lindex bas är perfekt och en del mumin har bara varit för fint
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10