• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Snorky

Jag har också shoppat mumin idag Så grymt fina... men varför har jag ingen dotter för??? kanske tur, för det blir billigare så

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • AochJsMamma

inser att jag MÅSTE köpa en mumin tröja idag... Hoppas nån annan butik börjat sälja dem nu då..eller så får jag väl avvakta tills imorgon, det var ju då de sa att de ska börja säljas...

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Stina0

En till som bara måste ha Mumin idag... Här är -18 grader ute och jag är ensam med barnen... Men i nöd ringer man in mormor som kommer och barnvaktar!!! Vad gör man inte för lite Mumin... Kläderna plockades upp i min butik igår. {#lang_emotions_laughing}

Innan shoppingen blir det avfrostning av frysen!! Inget annat är mer perfekt en kall dag som denna. {#lang_emotions_tongue_out}

• Theina

Halloj Lindex-nördar

Jag ser såå fram emot mina Mumin-kläder också, kom på att jag har en grön kjol i 92 också som kommer passa perfekt till Fina bilder i bt.. jag ska nog försöka ta mig till stan och gå på lindex på torsdag eller ngt.. då är mannen hemma och kan vara hemma med Linnéa = shoppa själv

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Snorky

tror inte det blir nån halva priset på rean på kappahl förns närmare barnbidraget... fick kupong på posten idag med 20% extra på rean som gäller tom den 18:e

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Theina
    Snorky skrev 2010-01-05 23:04:54 följande:
    tror inte det blir nån halva priset på rean på kappahl förns närmare barnbidraget... fick kupong på posten idag med 20% extra på rean som gäller tom den 18:e
    långt dit men på mina kappahl är allt redan väldigt utplockat..
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • maggan75
    3småttingar skrev 2010-01-06 01:21:13 följande:
    Imorrn ska jag till a6, hoppas dom har fått in muuuumin där!
    I Huskvarna hade de fått in mumin
  • jannah
    3småttingar skrev 2010-01-06 01:21:13 följande:
    Imorrn ska jag till a6, hoppas dom har fått in muuuumin där!
    Det har dom! Fanns när jag var där i söndags! :)
    ¤ Othilia 080524 ¤
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10