• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Theina

Jag ringde till mina lidnexbutiker, och en av dom hade fått grejerna men de låg kvar på lagret och skulle tydligen ligga där i cirka en ve cka innan de ska ut i butik?! så även om ni inte ser kläderna så fråga efter dom

jag har beställt tröjan-tightsen i webshoppen + den rosa tröjan med groda på men det är ngt knäppt, för jag betalade med kort,och pengarna är dragna på mitt kort men står fortfarande som obetalda om jag loggar in på mina sidor.. datorn hängde sig när jag försökte betala.. ?! brukar dom vara snabba på att skicka? ngn som vet? mumintightsen passar också bra till en vårnyhet-tunika jag köpte på H&Ms webshop, väldigt fin med fickor fram

♥ Linnéa 081005 ♥
  • wewe

Hej alla Lindex-experter!

Halva reapriset på Lindex, gissar ni att den startar efter 10 jan?

Tack på förhand!!

• anette 81
    Theina skrev 2010-01-03 20:25:32 följande:
    Jag ringde till mina lidnexbutiker, och en av dom hade fått grejerna men de låg kvar på lagret och skulle tydligen ligga där i cirka en ve cka innan de ska ut i butik?! så även om ni inte ser kläderna så fråga efter dom jag har beställt tröjan-tightsen i webshoppen + den rosa tröjan med groda på men det är ngt knäppt, för jag betalade med kort,och pengarna är dragna på mitt kort men står fortfarande som obetalda om jag loggar in på mina sidor.. datorn hängde sig när jag försökte betala.. ?! brukar dom vara snabba på att skicka? ngn som vet? mumintightsen passar också bra till en vårnyhet-tunika jag köpte på H&Ms webshop, väldigt fin med fickor fram
    vilken tunika då?
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • Theina
    anette 81 skrev 2010-01-03 21:13:49 följande:
    vilken tunika då?
    Äh, länken vill sig inte.. barn-flick 86128- överdelar-toppar och den första i kakigrön fast jag köpte rosa
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • 2 små prinsessor
    wewe skrev 2010-01-03 20:45:54 följande:
    Hej alla Lindex-experter! Halva reapriset på Lindex, gissar ni att den startar efter 10 jan? Tack på förhand!!
    Förra året var det 20 eller 21 januari (vilket jag vet eftersom jag låg på bb då)
  • Lejån

Såg muminkläderna igår. Gillar de turkosa!

längtar efter sommar & sol
  • Theina
    Lejån skrev 2010-01-03 21:54:31 följande:
    Såg muminkläderna igår. Gillar de turkosa!
    ja visst är dom fina ser fram emot att få mina.. däremot är dom i en storlek större så hon kan ha det till sommaren så det går inte att använda nu. blir som en karamell i munnen till sommaren
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • anette 81
    Theina skrev 2010-01-03 21:46:30 följande:
    Äh, länken vill sig inte.. barn-flick 86128- överdelar-toppar och den första i kakigrön fast jag köpte rosa
    vilken söt
  • anette 81
    Theina skrev 2010-01-03 21:58:15 följande:
    ja visst är dom fina ser fram emot att få mina.. däremot är dom i en storlek större så hon kan ha det till sommaren så det går inte att använda nu. blir som en karamell i munnen till sommaren
    vilken storlek tog du i muminkläderna
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10