• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Theina
    anette 81 skrev 2010-01-03 22:31:03 följande:
    okej vet inte vilken storlek jag ska ta du går in på tunikan o högerklickar o väljer egenskaper o sen väljer du adressen där o klistrar in här
    Jag visste inte riktigt heller först, men enligt deras tabell är 92 1½-2 så därför tog jag det.. och hon har 86 i nästan allt nu och jag tänker detta till vår och sommar..

ca 77 cm och 10 kg.

tack anette, har alltid undrat hur man gör

starliight: typ så sa dom i min butik också, fast att dom har fått in kläderna och de kommer i butik om cirka en vecka.. därför beställde jag på hemsidan (fan 70 kr frakt+exp. svindyrt).. eftersom i stan hade inte kläderna kommit än, utan bara på väla utanför stan där jag så sällan är.. ser fram emot den rosa tröjan m groda också, men den tog jag i 86 för den är mer tänkt till nu.
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • maggan75

Var och hämtade mitt lindex paket idag ( som jag beställde den16:e)
    och på mitt lindex hade de hänt ut massvis med mumin ...jag som inte  är så förtjust i mumin blev lite  sugen på att handla så fina  framför allt den gröna med lilla my på

• jannah
    Theina skrev 2010-01-04 13:49:14 följande:
    Jag visste inte riktigt heller först, men enligt deras tabell är 92 1½-2 så därför tog jag det.. och hon har 86 i nästan allt nu och jag tänker detta till vår och sommar.. ca 77 cm och 10 kg. tack anette, har alltid undrat hur man gör starliight: typ så sa dom i min butik också, fast att dom har fått in kläderna och de kommer i butik om cirka en vecka.. därför beställde jag på hemsidan (fan 70 kr frakt+exp. svindyrt).. eftersom i stan hade inte kläderna kommit än, utan bara på väla utanför stan där jag så sällan är.. ser fram emot den rosa tröjan m groda också, men den tog jag i 86 för den är mer tänkt till nu.
    Oj! Kostar det så mycket i frakt? Nästa gång du beställer från webshoppen kan jag tipsa dig om att välja att hämta ut i butik istället. Då betalar man bara 19:-... :)
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • Theina
    maggan75 skrev 2010-01-04 14:09:15 följande:
    Var och hämtade mitt lindex paket idag ( som jag beställde den16:e) och på mitt lindex hade de hänt ut massvis med mumin ...jag som inte  är så förtjust i mumin blev lite  sugen på att handla så fina  framför allt den gröna med lilla my på
    16e december värsta lång leveranstid
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Smilla75

Tittade igenom rean idag men jag tycker inte det är lönt att handla till halva reapriset eftersom det är samma pris som ordinarie pris med kuponger. Jag har inte mod att försöka kombinera rean med 50 kr kupongen, det står ju tydligt på att det inte går.

• anette 81
    Theina skrev 2010-01-04 13:49:14 följande:
    Jag visste inte riktigt heller först, men enligt deras tabell är 92 1½-2 så därför tog jag det.. och hon har 86 i nästan allt nu och jag tänker detta till vår och sommar.. ca 77 cm och 10 kg. tack anette, har alltid undrat hur man gör starliight: typ så sa dom i min butik också, fast att dom har fått in kläderna och de kommer i butik om cirka en vecka.. därför beställde jag på hemsidan (fan 70 kr frakt+exp. svindyrt).. eftersom i stan hade inte kläderna kommit än, utan bara på väla utanför stan där jag så sällan är.. ser fram emot den rosa tröjan m groda också, men den tog jag i 86 för den är mer tänkt till nu.
    okej
    Wilma är ju 1år o 4månader nu
    o väger väl 13kg tror jag o är nog 83-85cm lång
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • star67

Jag har beställt lite varor från hm en vecka innan jul.leveranstid var först v52 -v53 och sen jag ändrade några och blev leveranstid v 53-01 nu jag har kollat att det står leveranstid v 02 -v03. varför de gör så??? {#lang_emotions_yell}

• maggan75
    Theina skrev 2010-01-04 16:01:34 följande:
    16e december värsta lång leveranstid
    Jag fick sms den 28:e men har inte hunnit hämta det ...men det  tog ovanligt lång tid  nästan 2 veckor
  • Lycka 1

Kan man fylla på sin beställning i webshoppen?
    Jag beställde lite kläder förra veckan men nu har det kommit in mer som jag vill ha men vill inte betala frakten en gång till.

• zasata
    passau skrev 2010-01-04 11:21:07 följande:
    ok, skyller på gravidhjärna vid det tillfället denna gången går lindex 50:- ut den15/1 å kappahls sms den 11/1 så man kan ju ana*L* kanske går lite tid emellan men vi vässar väl våra armbågar lagom till dess*L*
    är du gravid )
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10