• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • h80
    Theina skrev 2010-01-03 20:25:32 följande:
    Jag ringde till mina lidnexbutiker, och en av dom hade fått grejerna men de låg kvar på lagret och skulle tydligen ligga där i cirka en ve cka innan de ska ut i butik?! så även om ni inte ser kläderna så fråga efter dom jag har beställt tröjan-tightsen i webshoppen + den rosa tröjan med groda på men det är ngt knäppt, för jag betalade med kort,och pengarna är dragna på mitt kort men står fortfarande som obetalda om jag loggar in på mina sidor.. datorn hängde sig när jag försökte betala.. ?! brukar dom vara snabba på att skicka? ngn som vet? mumintightsen passar också bra till en vårnyhet-tunika jag köpte på H&Ms webshop, väldigt fin med fickor fram
    jag var på lindex idag o köpte mumintightsen o tunikan. Vad var det för tunika som fanns på hm?
  • Theina
    h80 skrev 2010-01-03 22:05:47 följande:
    jag var på lindex idag o köpte mumintightsen o tunikan. Vad var det för tunika som fanns på hm?
    jag har länkat till den i inlägg 304 här ovan.. supersöt ja vilken storlek tog du?

Anette: jag tog 92 i båda till Linnéa i vår och sommar. hon blir 1½ i april.
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • h80
    Theina skrev 2010-01-03 22:18:50 följande:
    jag har länkat till den i inlägg 304 här ovan.. supersöt ja vilken storlek tog du?Anette: jag tog 92 i båda till Linnéa i vår och sommar. hon blir 1½ i april.
    jag tog 86 på tightsen o 92 på tunikan. Lite osäker, får prova det imorgon. Hur lång ä Linnea?
  • anette 81
    Theina skrev 2010-01-03 22:18:50 följande:
    jag har länkat till den i inlägg 304 här ovan.. supersöt ja vilken storlek tog du?Anette: jag tog 92 i båda till Linnéa i vår och sommar. hon blir 1½ i april.
    okej vet inte vilken storlek jag ska ta
    Theina skrev 2010-01-03 22:20:46 följande:
    hur fick du bilden direktlänkad så?
    du går in på tunikan o högerklickar o väljer egenskaper o sen väljer du adressen där o klistrar in här
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • passau
    2 små prinsessor skrev 2010-01-03 21:48:35 följande:
    Förra året var det 20 eller 21 januari (vilket jag vet eftersom jag låg på bb då)
    vet att d började innan för dem med lindex kort... (eller tänker jag fel?) känns som det var sent med 20...
    men visst brukar kappahl å obs börja samtidigt? HM har ju kass rea
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • 3småttingar

I våran butik skulle mumin kläderna troligen komma i slutet av veckan som kommer men dom hade så mycket att göra så dom kommer inte ut i själva butiken förrens ytterligare en vecka! Borås är detta..

ღ mamma till Edwin 06 och Ella 08 ღ sandrastaar.blogspot.com
  • Lejån
    passau skrev 2010-01-03 22:36:49 följande:
    vet att d började innan för dem med lindex kort... (eller tänker jag fel?) känns som det var sent med 20...men visst brukar kappahl å obs börja samtidigt? HM har ju kass rea
    Nej det stämmer att det var 20:e, även med Lindexkort.

Kappahl har jag tyvärr inte uppskrivet, men Åhlens var den 16:e.
    längtar efter sommar & sol
  • passau

ok, skyller på gravidhjärna vid det tillfället

Lejån skrev 2010-01-04 00:53:48 följande:
    Nej det stämmer att det var 20:e, även med Lindexkort. Kappahl har jag tyvärr inte uppskrivet, men Åhlens var den 16:e.
    denna gången går lindex 50:- ut den15/1 å kappahls sms den 11/1 så man kan ju ana*L* kanske går lite tid emellan men vi vässar väl våra armbågar lagom till dess*L*
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10