• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Lycka 1
    anette 81 skrev 2009-12-30 19:40:34 följande:
    handlade du något på stan idag?
    Ja, från Lindex köpte jag en jeanskjol på rean och tunikan med landskapsmotiv.
    Lägger in bilder på bloggen ikväll.
  • maggan75

Den kommer säkert snart den med Har inte hunnit använda förra muminkläderna än{#lang_emotions_embarassed}  har man för mycket kläder då ??

• molnen

Finns nya mumintrollsklänningen i någon annan färg än rosa???

• Lycka 1
    maggan75 skrev 2009-12-30 20:00:19 följande:
    Den kommer säkert snart den med Har inte hunnit använda förra muminkläderna än  har man för mycket kläder då ??
    Kan man få för mycket?
    Här har dom blivit använda många gånger, och med många gånger så är det kanske fem? Så nu behövs det lite nytt -
  • AochJsMamma
    maggan75 skrev 2009-12-30 18:34:58 följande:
    Finns i webbshopen nu
    jag är KÄR!!! Tack!! En sån ska köpas asap!
    ~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • AochJsMamma
    maggan75 skrev 2009-12-30 20:00:19 följande:
    Den kommer säkert snart den med Har inte hunnit använda förra muminkläderna än  har man för mycket kläder då ??
    för nån timme sen hittade jag en hög med bland annat Lindex (tex just Mumin..) i sonens garderob som jag hade glömt att han hade.. aldrig använt o lapparna kvar..dags att rensa lite kanske.. Eller använda, A börjar på dagis snart o då gissar jag på att det kommer gå åt en del, ska ju finnas lite där o så...o då passar ju lindex ypperligt!
    ~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • maggan75
    Lycka 1 skrev 2009-12-30 20:08:09 följande:
    Kan man få för mycket? Här har dom blivit använda många gånger, och med många gånger så är det kanske fem? Så nu behövs det lite nytt -
    Ha ha härligt, skönt att det finns fler som jag
    AochJsMamma skrev 2009-12-30 20:12:59 följande:
    för nån timme sen hittade jag en hög med bland annat Lindex (tex just Mumin..) i sonens garderob som jag hade glömt att han hade.. aldrig använt o lapparna kvar..dags att rensa lite kanske.. Eller använda, A börjar på dagis snart o då gissar jag på att det kommer gå åt en del, ska ju finnas lite där o så...o då passar ju lindex ypperligt!
     mina ligger oxå i garderoben med lappar kvar ..vet knappt vad jag har  ..... måste kolla sen
  • Anna i Skåne

Brukar det inte vara innan barnbidraget?

TeDrickaren skrev 2009-12-30 18:27:28 följande:
    Ohh längtar till halva rea priset, var på avenyn idag och på det lindexet fanns det massor av kläder till vårt stra tjej När tror ni den kommer efter nyår?
  • jannah
    molnen skrev 2009-12-30 20:02:36 följande:
    Finns nya mumintrollsklänningen i någon annan färg än rosa???
    När jag köpte den fanns den bara i rosa. Men när jag var där hade dom precis packat upp de nya Mumin-plaggen, så den kommer säkert i nån mer färg! :)
    ¤ Othilia 080524 ¤
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10