• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Buttelina
    passau skrev 2010-01-06 10:41:18 följande:
    hät hade dom mumin trosro på rea... 29.50...
    samma här, men det roliga är ju att det blir samma pris som annars med tanke på att de kostar 45kr/st och det är ta 3 bet2 på dom..
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Mizaja
    3småttingar skrev 2010-01-06 01:21:13 följande:
    Imorrn ska jag till a6, hoppas dom har fått in muuuumin där!
    de plockade fram en mumintröja åt mig på A6 (den turkosa) redan på nyårsafton Så kommit har de
  • Theina

Härligt med massa Mumin jag väntar fortfarande på mitt paket.. hoppas jag kan komma ifrån imorgon och ta en sväng till stan och kika lite

♥ Linnéa 081005 ♥
  • 3småttingar

Jaa det fanns och 'mina' storlekar fanns! Köpte rosa mumin tunikan och tajtsen till! Och den mönstrade mumin tröjjan till sonen. Dock så kändes den vääääldigt bred? Nån mer som upplevt det? Tog strl 104 till min 3åring.. Tar jag 98 så blir den nog lite kort i ärmarna :/ Typiskt.

ღ mamma till Edwin 06 och Ella 08 ღ sandrastaar.blogspot.com
  • Theina
    3småttingar skrev 2010-01-07 00:18:12 följande:
    Jaa det fanns och 'mina' storlekar fanns! Köpte rosa mumin tunikan och tajtsen till! Och den mönstrade mumin tröjjan till sonen. Dock så kändes den vääääldigt bred? Nån mer som upplevt det? Tog strl 104 till min 3åring.. Tar jag 98 så blir den nog lite kort i ärmarna :/ Typiskt.
    Vad roligt att det fanns jag ska till stan imorgon och spana in kläderna..

Nu måste jag gå ut med hunden i kylan.. VILL INTE.. buhhuuu
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • 3småttingar
    Theina skrev 2010-01-07 00:26:17 följande:
    Vad roligt att det fanns jag ska till stan imorgon och spana in kläderna.. Nu måste jag gå ut med hunden i kylan.. VILL INTE.. buhhuuu
    Nee fy vad kallt! Stackars!!

Wohooo såg precis att min blogg är med på Lindex hemsida om man kollar in mumintajtsen! :)
    ღ mamma till Edwin 06 och Ella 08 ღ sandrastaar.blogspot.com
  • Theina
    3småttingar skrev 2010-01-07 00:36:51 följande:
    Nee fy vad kallt! Stackars!!Wohooo såg precis att min blogg är med på Lindex hemsida om man kollar in mumintajtsen! :)

Coooolt, jag ser det nu

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina

Jag har aldrig varit ett stort fan av lindex.. men plötsligt har jag blivit det men jag kollade nyss in pojkläderna, och där var ju inget att hurra för direkt.. glad jag har flickor, haha. men hade jag haft pojkar hade jag haft en förmögenhet i sparpengar

♥ Linnéa 081005 ♥
  • BlygTjej

Får åka till stan och kika på dem omtalade Mumin-kläderna
    Den här 50:- rabatten man kan skriva ut, funkar den att använda flera gånger?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10