• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • AochJsMamma
    Theina skrev 2010-01-07 01:25:03 följande:
    Jag har aldrig varit ett stort fan av lindex.. men plötsligt har jag blivit det men jag kollade nyss in pojkläderna, och där var ju inget att hurra för direkt.. glad jag har flickor, haha. men hade jag haft pojkar hade jag haft en förmögenhet i sparpengar
    kan inte annat än håll amed...supertrista kläder på pojk oftast
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Smilla75

Kom just ett SMS om 10 % på rean till 10 januari, men det har man ju ingen större nytta av.

• Theina

Jag fick precis en avisering om att mina lindexkläder kommit tjohoooo, jag kan hämta dom efter 15 idag..

♥ Linnéa 081005 ♥
  • 3småttingar
    Jag har aldrig varit ett stort fan av lindex.. men plötsligt har jag blivit det men jag kollade nyss in pojkläderna, och där var ju inget att hurra för direkt.. glad jag har flickor, haha. men hade jag haft pojkar hade jag haft en förmögenhet i sparpengar
    Jag har knappt köpt ett endaste plagg till sonen på Lindex. De var t.ex när det var 5 myror kollektionen t.ex, eller mjukisbyxor. Fast hans jul outfitar har varit därifrån också. Men annars har dom ganska tråkiga pojkkläder tyvärr =/ 
    ღ mamma till Edwin 06 och Ella 08 ღ sandrastaar.blogspot.com
  • Snorky
    BlygTjej skrev 2010-01-07 09:26:31 följande:
    Får åka till stan och kika på dem omtalade Mumin-kläderna Den här 50:- rabatten man kan skriva ut, funkar den att använda flera gånger?
    japps... jag har använt den 3 ggr tror jag
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Lycka 1
    Theina skrev 2010-01-07 11:12:04 följande:
    Jag fick precis en avisering om att mina lindexkläder kommit tjohoooo, jag kan hämta dom efter 15 idag..
    Hoppas mitt paket också kommer idag, jag brukar alltid få sms kring 15.
    Vilken dag beställde du?
  • Snorky
    haha.... jag har två pojkar men är rätt bra på att shoppa ändå... dock inte på lindex. Det finns många andra ställen med snygga pojkkläder, tex har hm ryckt upp sig ordentligt. Men annars shoppar jag mkt småfolk, molo, villervalla o katvig åt de...
    På lindex köper jag mest bara velour o underkläder åt de... o en o annan tröja när nåt snyggt kommer... typ mumin.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Buttelina
    Snorky skrev 2010-01-07 13:57:11 följande:
    men det står på den att man bara får använda den en gång kan inget hända?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Hejpådig
    Buttelina skrev 2010-01-07 14:38:49 följande:
    men det står på den att man bara får använda den en gång kan inget hända?
    nej hur ska de veta? jag har också använt min 3 ggr. 2 ggr förra året o en idag! =)
  • BlygTjej
    Snorky skrev 2010-01-07 13:57:11 följande:
    Låter bra
    Måste man visa Lindex-kort eller kan jag skicka med kupongen med gubben?
    Mamma till världens bästa Isabelle 070130
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10