• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • AnkiFalun
    Nån som har koll på när åhlens brukar börja med halva reapriset? dom hade mycket fint nu, bla barbapapa så väntar på det nu :))
  • Theina

Jag har fått svar från kundtjänst ang. de små leggingsen med Mumin, och hon sa att storlek 92 är mellan 30-37 cm i beninnerlängd.. hur normalt är det att det ska skillja så mkt mellan samma storlek? rikigt dåligt tycker jag.. jag ska iaf byta till 98.

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Mamma och Mor

Några här som köpt jeansblusen till sina tjejer?

Vår dotter, ca 95 cm lång och smal i kroppsbyggnad, är jag osäker på om blusen i storlek 98 passar. Funderade på att byta mot storlek 104, men det känns ju lite galet att ta så stor storlek när dottern inte ens är 98 cm lång.
    Det blir nästan trekvartsärm på den, men då jag inte sett den på någon provdocka vet jag ju inte om det är så den är tänkt att sitta.
    Ni som köpt blusen till era tjejer, vilken storlek köpte ni och hur stora är era flickor?

~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • Lejån

Storlekar på Lindex kan ju göra en galen för mindre! Man vet aldrig vad man ska ta... Nu hade jag bunkrat med 86:or i velourisarna till lilleman och idag klagade sambon på att han tyckte att de var korta i benen. Kul när man har lådan full!! *suck*

men å andra sidan, då får jag alltså shoppa mer...

längtar efter sommar & sol
  • Lejån

Shoppade äntligen mudd-jeansen idag, och lyckades även hitta den fina jeanshängselklänningen på rea. Dottern blev också lycklig när hon hittade mumin-långkalsonger. Höll i en fix WS också men blev snål..

• anette 81
    Lejån skrev 2010-01-09 22:20:01 följande:
    Shoppade äntligen mudd-jeansen idag, och lyckades även hitta den fina jeanshängselklänningen på rea. Dottern blev också lycklig när hon hittade mumin-långkalsonger. Höll i en fix WS också men blev snål..
    vilken muddjeans då?
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • Lejån
    anette 81 skrev 2010-01-09 22:25:16 följande:
    vilken muddjeans då?
    De svarta med stjärnor på fickorna och lila band i midjan. Finns blåa/röda också.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10