• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Buttelina
    Lejån skrev 2010-01-07 23:04:06 följande:
    *nickar* Alltså... harkel... det går...
    {#lang_emotions_tongue_out}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • sunnanå

Det brukar vara samma kod nummer till nätet men olika nummer som handlas i butiken alltså postutskick och nätet så det går nog men ej att kombinera samtidigt.

Ja muminkläderna är verkligen fina,har tunikan sen tidigare kollektionen men ännu är de oanvända.

• FrökenFreja

Sitter och ska göra en beställning på Lindex men vet inte hur jag ska göra i storlek.. har en tjej, som är 2 år och 2 månader. Hon väger bara 11 kilo och är smal och kort. Har storlek 86 nu. Kan inte bestämma mig för om jag ska köpa i storlek 86 eller 92.. känns som att byxor blir alldeles för stora i storlek 92 i midjan..
    Tips?

• Rosenbarn
    FrökenFreja skrev 2010-01-08 19:56:23 följande:
    Sitter och ska göra en beställning på Lindex men vet inte hur jag ska göra i storlek.. har en tjej, som är 2 år och 2 månader. Hon väger bara 11 kilo och är smal och kort. Har storlek 86 nu. Kan inte bestämma mig för om jag ska köpa i storlek 86 eller 92.. känns som att byxor blir alldeles för stora i storlek 92 i midjan..Tips?
    Skulle ta 92. Resår!
  • Lycka 1
    Sitter och ska göra en beställning på Lindex men vet inte hur jag ska göra i storlek.. har en tjej, som är 2 år och 2 månader. Hon väger bara 11 kilo och är smal och kort. Har storlek 86 nu. Kan inte bestämma mig för om jag ska köpa i storlek 86 eller 92.. känns som att byxor blir alldeles för stora i storlek 92 i midjan..Tips?
    Skulle också ta 92. Lindex är små i storlekarna.
  • jannah
    Ta storlek 92! :)
    ¤ Othilia 080524 ¤
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10