LCHF
...ätit gott menar jag :=)
...ätit gott menar jag :=)
Mums för semlor

men kan man göra semla á la LCHF?? Någon som har något bra recept att dela med sig nu när fettisdagen närmar sig :)
Tack för era tips angående lembasbrödet! Ska testa nästa gång att blanda i anis och göra på philadelphiaost istället för majonäs.
Någon som vet om det finns bröd på affären o köpa som innehåller max 5g/100g?
Jag trodde att det är billigare att baka eget bröd men satt och räknade på Airams LCHF limpa, och den kostar ca 60:- att baka
, fast jag känner mig fortfarande tveksam till om jag verkligen räknade rätt.... jäkligt dyr limpa i alla fall, även om den räcker längre än en vanlig.
Happ, så sitter man här med 1,5 kg plus på vågen :( Jag får skylla mig själv då jag har spårat ur i fyra dar. Det var som att direkt när jag fuskade en dag så fortsatte jag dan därpå och sen så var sötsuget igång. Godis, kakor m.m. Förbannat oxå! Inte för att jag har så många kilon att bli av med men fram för allt bli av med begäret efter det söta! Antar att det tar månader att få hjärnan att inse att man inte är sugen på den där chokladkakan. Just nu funderar jag om det någonsinn går att sluta vilja ha godis.....